Jak reaguje kobieta?

1. Data: 2005-07-26 23:57:12

Temat: Jak reaguje kobieta?
Od: "Jak reaguje kobieta?" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

Chcialbym sie Was spytac jak kobieta reaguje po 10 miesiecznym okresie
przebywania z chlopakiem. Byl to jej pierwszy chlopak. Ona ma 25 lat. Uprawiała
z nim stosunki seksualne. On ją zdradził, ona była w porządku. Jeśli pozna
nowego chłopaka, to jak będzie się zachowyawała w stosunku do niego? Czy jest w
stanie pokochać? Czy będzie szukała zemsty? Czy bedzie próbowała przelać uczucia
na nowo poznanego chłopaka? Jeśli ten nowo poznany chłopak przewyższa we
wszystkim wcześniejszego? Czy będzie nim gardziła? Czy jeśli sie spotykała
prawie codziennie z byłym, a z nowym ktorego pznała spotyka się prawie co 3 lub
4 dzień? Dalczego tak żadko z tym nowym choć on chce częsciej?

2. Data: 2005-07-27 00:48:16

Temat: Re: Jak reaguje kobieta?
Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak reaguje kobieta? <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
Uprawiała
> z nim stosunki seksualne. On ją zdradził, ona była w porządku.

wo wo wo i co dalej sa razem? to jeszcze nie wyjebala mu kopa w dupe tak ze
polecial na swoj klamliwy krzywy ryj? jak tak zrobila to oki.

stracilam ciebie w polowie posta.

3. Data: 2005-07-27 14:39:58

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak reaguje kobieta?; <5...@n...onet.pl> :

> [...]
> z nim stosunki seksualne. On ją zdradził, ona była w porządku. Jeśli pozna
> nowego chłopaka, to jak będzie się zachowyawała w stosunku do niego?

Jeżeli Ty to Ty, to pisałem - urżnąć się w trupa i zapomnieć.
Zdrada jest pojęciem słownym/abstrakcyjnym nie mającym swojego odbicia w
mózgu --> co najwyżej mózg reaguje traumatycznie na uwarunkowane
znaczenie tego słowa, ale bardziej prawdopodobne, że reaguje
traumatycznie, bo nie jest w stanie przyporządkować "zdradzie" żadnej
fizjologicznej treści, czyli dezintegruje się. Nie reaguje więc na sam
fakt zaistnienia zdrady, ale na stan ambiwalencji wymuszonej znaczeniem
słowa i jednocześnie własnych emocji [uczuć] --> odrzucenie obiektu
uczuć jest więc wyłącznie efektem dezintegracji odczuwanej przez mózg w
dosyć przykry sposób.

> Czy jest w
> stanie pokochać?

Oczywiście, choć zaistnienie dezintegracji mogło spowodować negatywne
uwarunkowanie cech męskich.

> Czy będzie szukała zemsty?

Nie, ma predyspozycje [lub akurat taką sytuację zewnętrzną] do
długotrwałego utrzymywania stanów ambiwalecji/ brak zdolności lub
możliwości do integracji. Czyli jest bardzo "humorzasta" i
niezdecydowana.

> Czy bedzie próbowała przelać uczucia
> na nowo poznanego chłopaka?

Niewątpliwie tak, choć to irracjonalnie brzmi - "przelać wartość własnej
ambiwalencji na nowo poznanego chłopaka". ;)

> [...]
> prawie codziennie z byłym, a z nowym ktorego pznała spotyka się prawie co 3 lub
> 4 dzień? Dalczego tak żadko z tym nowym choć on chce częsciej?

Dalej nie chce mi się pisać - rzuć w cholerę i odczekaj.

Flyer

4. Data: 2005-07-27 15:59:33

Od: "Cien" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:5f1c.0000049b.42e6cdd7@newsgate.onet.pl Jak reaguje kobieta? napisał
(a):

> [...]
> okresie przebywania z chlopakiem. Byl to jej pierwszy chlopak.
> Ona ma 25 lat. Uprawiała z nim stosunki seksualne. On ją zdradził,

Więc tak:
1. Idzie do najbliższego baru.
2. Kupuje Warkę Strong - oczywiście z sokiem [Jak one mogą to pić? Oczywiście
te po 10 mięsięcznym okresie, które zostały zdradzone przez faceta. Gdyby to
było miesiąc wcześniej kupiłaby Redsa, a po 11 miesiącach Gingersa).
3. W szafie grającej puszcza dołujący kawałek (jeśli nie ma szafy to wybiera
inną knajpę) i skubiąc serwetke zaczyna sączyć piwo rozmyślając w którym
miejscu zawaliła.
4. Podchodzi do niej obcy facet, a że jej jest zobojętniała pozwala się
dosiąść.
5. On kupuje jej kolejną Warkę.
6. Kolejna Warka po której zaprasza ją do siebie, a ona się zgadza.
7. Ona budzi się kolejnego dnia z paskudnym kacem (także moralnym) - czuje
się jak szmata, ryczy i zastanawia się, czy wystarczy 10 tabletek, czy może
lepiej wziąć 20...

Cień

5. Data: 2005-07-27 22:55:48

Od: "Ufit" <k...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Jak reaguje kobieta?" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
> prawie codziennie z byłym, a z nowym ktorego pznała spotyka się prawie co 3 lub
> 4 dzień? Dalczego tak żadko z tym nowym choć on chce częsciej?

Najpierw tyje bo wcina mase lodow i czekolady. Potem nieustannie
kupuje ciuchy jak ja stac. Na koncu idzie na party i uwaza na debili.

UF

kontrolowany kieliszek
Wiem, ze nie odkrylem Ameryki
z innej beczki