Re: Swiadome ksztaltowanie swiata - duszy

Data: 2004-09-13 18:59:07
Temat: Re: Swiadome ksztaltowanie swiata - duszy
Od: "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl>

Użytkownik "Przemysław Dębski"

> Zdecydowałem, że chce przyciągać głupie cycate blondynki - czy naprawdę
> sądzisz, że wystarczy moja mentalna chęć, aby to zrealizować ?

Rownie dobrze moglbys zapytac, ze chcesz przyciagnac odpowiednie numery w
totolotka i wygrac milion.
To sie tak nie da. To nie sa zadne czary mary.
Wszystko co czlowiek przyciaga w swoje otoczenie nie jest wynikiem jakijs
jednej mysli czy jednego zamiaru.
To wszystko tworzy sie cale zycie.
Alkoholicy izaleznienie nienawidza alkoholu ale musza pic, bo to jest
silniejsze od nich, bo na taki styl zycie solidnie zapracowali latami picia
i przyzwyczajania organizmu do potrzeby alkoholu.
Podobnie jest ze wszystkim.
Ksztaltujkesz swoje otoczenie sam, a pozniej zbierasz tego owoce, te
chciane i te niechciane.
Mozna wiec powiedziec, ze ono ma na ciebie wplyw.
Ale wczesnie musiales je uksztaltowac wlasnie w taki sposob, ze tak teraz
owocuje.

> Absolutnym władcą i kreatorem możesz być Ty, ja zdecydowanie wole być
> chamem, idiotą oraz dupkiem - dzięki temu nie muszę się oszukiwać.

No to juz twoj wlasny wybor. Nie moge sie wtracac w twoje plany.
Ale aby zostac chamem, idiota czy dupkiem - to i na to trzeba zapracowac.
Zasluzyc sobie. Nie ma tak lekko, ze chcesz byc i juz jestes.
Musisz ciagle przebywac w towarzystwie chamow, lubic ich, uwielbiac ich
chamskie odzywki.
Musi ich byc duzo wokol ciebie, wiekszosc ludzi z twego otoczenia musi ci
sie wydawac, ze jest chamami. Wtedy dopiero zostaniesz chamem cala geba.

CKP