Re: Świat się przewraca!

Data: 2014-02-03 22:29:04
Temat: Re: Świat się przewraca!
Od: SJS <s...@p...pl>

Przez prawie 30 lat byłem rolnikiem
Nigdy nie można było przewiedzieć ceny skupu zbóż
a dokładniej to cały czas kombinowano >cena skupu> cena nawozów> cena
oprysków i to był przez te wszystkie lata totolotek
O sensownym planowaniu nie było nawet mowy
Miałem 10 h ziemi - kupiłem od gminy
Od 1979 roku wiedziałem, że się gospodarka musi zawalić tylko nie
wiedziałem kiedy i jak głęboko dlatego kupiłem ziemię i postawiłem dużą
pasiekę.
Pracowałem wtedy w Instytucie Fizyki PAN jako kierownik pracowni
projektowania i produkcji aparatury naukowej ale tam nie dbano o tych co
myślą.
Składałem kolejne patenty o po każdym z nich moja sytuacja w IF PAN sie
pogarszała więc zakup ziemi nie był taki głupi.
http://stefan.siudalski.pl/patenty.html
W końcu trzeba było żyć z pola i pasieki a nie z wiedzy o elektronice.
Traktory to wtedy były na przydziały ale one były dla partyjnych więc
moje podanie odrzucono.
Na tych moich ziemiach to do początku lat pięćdziesiątych to nawet
pszenica rosła bo była zapora przy młynie.
Młyn zniszczono i zaporę diabli wzięli więc tylko żytko rosło - i tak
było jeszcze z 80 innymi młynami - sprawni komuniści byli w niszczeniu.
cdn

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.