Swiateczne

1. Data: 2002-12-23 06:27:24

Temat: Swiateczne
Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Zdrowych i Wesolych Swiat oraz rodzinnej i przytulnej atmosfery oraz
smacznego karpia dla innych wodorostow, oraz by rodzinka nam rosla
w zdrowiu, a bo mamy wtedy co i o czym pisac.
Zyczy Bischoop

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

2. Data: 2002-12-24 23:51:55

Temat: Re: Swiateczne
Od: "RALLY" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop <B...@b...kreml.russia> w artykule
news:slrn.pl.b0db2c.1e9.Bischoop@kreml.russia pisze...
> Zdrowych i Wesolych Swiat oraz rodzinnej i przytulnej atmosfery oraz
> smacznego karpia dla innych wodorostow,

wodorostow ????? No dobra! Dzieki. Wszystkiego co najlepsze zycze Ci w ten
wigilijny wieczor!

RALLY

3. Data: 2002-12-25 11:43:49

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia śro, 25 gru 2002 o 00:51 GMT RALLY napisał(a):

> wodorostow ????? No dobra! Dzieki. Wszystkiego co najlepsze zycze Ci w ten

tak, zycze sa tez dla wegetarianow.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

Manipulacja?!
wesołych świąt
nie wiem o co chodzi
żona nie daje