Swiateczny pasztet

1. Data: 2002-03-11 21:03:35

Temat: Swiateczny pasztet
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie! Mam uwierzyc, ze nikt nie jest zainteresowany robieniem pasztetem na
Wielkanoc?! Cisza wokol watku "Ida swieta" troche mnie frustruje...

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-03-11 21:08:24

Temat: Re: Swiateczny pasztet
Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Solon" <a...@p...onet.pl> napisał(a):
> Ludzie! Mam uwierzyc, ze nikt nie jest zainteresowany robieniem
pasztetem na
> Wielkanoc?! Cisza wokol watku "Ida swieta" troche mnie frustruje...
----
Eee, nie martw się, poniedziałek jest ....
ja pasztet zapisałam do folderka i z szacunkiem się
do niego odnoszę !
Na razie musi jednak poczekać.

A może go podrzucę mojej znajomej
która lubi robić pasztety ???
W każdym razie, dzięki ogólnowojskowe :)))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-03-11 21:30:33

Od: "Lucyna Ciesielska" <l...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Solon" napisała

> Ludzie! Mam uwierzyc, ze nikt nie jest zainteresowany robieniem pasztetem
na
> Wielkanoc?! Cisza wokol watku "Ida swieta" troche mnie frustruje...

no coś ty - wszystko w najlepszym porządeczku!
u mnie już świnka (szyneczki, kiełbaski, PASZTET, itd...) zamówiona,
rzeżucha posiana (na próbę - kiedy wykiełkuje),
na obierki cebulek przygotowany pojemniczek (jajka!!! - gotowane w obirkach
i natarte masełkiem)
itd itp...

pozdrawiam!
Luśka
--
:: www.kierzbun.pl - Stadnina Koni Kierzbuń
:: l...@k...pl - Lucynka, Lucy, Luśka, Lusiaczek; kiedyś również:

1. Data: 2002-03-11 21:36:11

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zowisia <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6j6d1$sla$...@n...onet.pl...

> [...]
>
> A może go podrzucę mojej znajomej
> która lubi robić pasztety ???
> W każdym razie, dzięki ogólnowojskowe :)))

Uuffff, ulzylo mi. Wojsko matkopolkowe lubi czuc sie potrzebne, bo inaczej
dryga nerwowo w poszukiwaniu sensu zycia ;o))

Agata

1. Data: 2002-03-11 22:22:10

Od: GeeKooska <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie ze wzgledu na swieta tylko na lakomstwo mam prosbe, kiedys
zrobilam pyszny pasztet z pieczarek i zgubilam przepis. Czy Ktos (
szacuneczek dla wszystkich Ktosiow ) moglby mi pomoc i go podac.

Paczteciarskie pozdrowienia
Glodna GeeKooska

1. Data: 2002-03-11 22:30:58

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Solon" <a...@p...onet.pl> napisał(a):

/.../

> Uuffff, ulzylo mi. Wojsko matkopolkowe lubi czuc sie potrzebne, bo
inaczej
> dryga nerwowo w poszukiwaniu sensu zycia ;o))
-----
Noooo. wiedziałam, i dlatego odpowiedziałam !!!

Ja coś podobnego przedświątecznego nazywam
(ale się nie obraź - bo to dotyczy niekuchniowych rzeczy)
syndromem prężenia firan !!!
;-))))))

PS a twoja odpowiedź wylądowała w moim folderku
pt. HumorNews !!

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-03-12 02:36:11

Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Mar 2002 22:03:35 +0100, "Agata Solon"
<a...@p...onet.pl> wrote:

>Ludzie! Mam uwierzyc, ze nikt nie jest zainteresowany robieniem pasztetem na
>Wielkanoc?! Cisza wokol watku "Ida swieta" troche mnie frustruje...

agata, dawaj no ten swoj slynny pasztet, bo w archiwum nie moge
znalezc! a maz juz od tygodnia przypommina, ze bez pasztetu to zadne
swieta, tylko jakies oszustwo...

moze byc na priv. bede niezwykle zobowiazana.

serdecznosci,
kamila
--
kids are for people who can't have cats.

1. Data: 2002-03-12 07:01:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja co? podobnego przed?wi?tecznego nazywam
>(ale si? nie obra? - bo to dotyczy niekuchniowych rzeczy)
>syndromem pr??enia firan !!!
>;-))))))
>
>PS a twoja odpowied? wyl?dowa?a w moim folderku
> pt. HumorNews !!

U mnie prezenie firan, z calym syndromem odbywa sie w...myslach

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-12 12:46:01

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zowisia <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6jb7q$7qa$...@n...onet.pl...

> [...]
> syndromem prężenia firan !!!
> ;-))))))
>
> PS a twoja odpowiedź wylądowała w moim folderku

Chyba z dumy oprocz firan wypreze piers! ;o)

Agata

1. Data: 2002-03-12 12:49:39

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lucyna Ciesielska <l...@k...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6j7lh$fph$...@n...tpi.pl...

> [...]
> rzeżucha posiana (na próbę - kiedy wykiełkuje),
> na obierki cebulek przygotowany pojemniczek (jajka!!! - gotowane w

To ja jestem skrajnie zacofana! Choc w ta Wielkanoc mam od gotowania prawie
wolne, bo jedziemy do Tesciow. Ale baba drozdzowa i pisanki to na bank nasza
dzialka.
A pozdrow tam koniki!

Agata

Boczek