Melde gehorsamst...

1. Data: 2002-03-11 19:57:05

Temat: Melde gehorsamst...
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

...że spadam na roboty do Szwecji. Będę tam tylko tydzień, tak że jakoś to
będzie. Becherovkę mam, pieprz i papryka zapakowane. No to w drogę.

Waldek

1. Data: 2002-03-11 20:33:07

Temat: Re: Melde gehorsamst...
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"waldemar z domu" <w...@t...de> a écrit dans le message news:
a6j23u$tv6$00$...@n...t-online.com...
> ...że spadam na roboty do Szwecji. Będę tam tylko tydzień, tak że jakoś to
> będzie. Becherovkę mam, pieprz i papryka zapakowane. No to w drogę.

Kup tam sobie sledzie w sosie koperkowym. Sa genialne, kumple mi z delegacji
przywiezli.
Nie zapomnij : sloik z sosem jasnozielonozoltym !!!
Milej podrozy, milej roboty !

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-03-11 21:05:51

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kup tam sobie sledzie w sosie koperkowym. Sa genialne, kumple mi z
delegacji
Ewcia

I chipsy w koperku, tez dobre choc chipsow nie lubie.
Nie zaharuj sie ))
m-gosia

1. Data: 2002-03-11 21:41:08

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldemar z domu <w...@t...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6j23u$tv6$00$...@n...t-online.com...
> ...że spadam na roboty do Szwecji.
<ciach>

Widze, ze nie dasz sie zamrozic zywcem, ;o). Kup sobie nalewke z takich
skandynawskich jagod, Yortron albo cos kolo tego sie nazywa. Troche sie
kojarzy z pigwowa, moim zdaniem lepsza, kwaskowa, aromatyczna, nie mozna
przestac pic...

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-03-11 21:49:53

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> delegacji
>>
> I chipsy w koperku, tez dobre choc chipsow nie lubie.
> Nie zaharuj sie ))

poszukam i śledzi i chipsy. No i oczywiście tyrkisk pepper. Cukierki z
lukrecji z płynnym pieprzem w środku. Snys z lukrecją też muszę kupić.
Jeszcze mam cztery godziny na lotnisku w Brukseli. Zobaczymy, co tam jest.
Czekolady belgijskiej nie lubię, choć słynna.

Zaharować się też nie będę. Jadę do Szwecji, nie do Japonii ;-) Tam się
spokojnie zaczyna robotę aby ją spokojnie skończyć.

Waldek

1. Data: 2002-03-11 22:23:59

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skandynawskich jagod, Yortron albo cos kolo tego sie nazywa. Troche sie
> kojarzy z pigwowa, moim zdaniem lepsza, kwaskowa, aromatyczna, nie mozna

a to alkoholowa? Czyli w systembolaget trzeba kupić. Nie wiem, czy w porach
otwarcia tego przybytku będę po robocie, ale poszukam.

Waldek

1. Data: 2002-03-11 22:28:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>...?e spadam na roboty do Szwecji. B?d? tam tylko tydzie?, tak ?e jako? to
>b?dzie. Becherovk? mam, pieprz i papryka zapakowane. No to w drog?.
>
>Waldek

BAW sie dobrze!
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-14 11:47:05

Od: oshin <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Mar 2002 20:57:05 +0100, waldemar z domu
<w...@t...de> wrote:
>...że spadam na roboty do Szwecji. Będę tam tylko tydzień, tak że jakoś to
>będzie. Becherovkę mam, pieprz i papryka zapakowane. No to w drogę.

jeszcze sa sledzie w czsonku pyszniutkie
oraz tez zurawina nie do pogardzenia :))))
a no i pierniczki markewkowe
szczerze polecam
mniam

oshin