Re: Świerk srebny - chyba choruje?

Data: 2004-06-12 07:17:54
Temat: Re: Świerk srebny - chyba choruje?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

Użytkownik "Zuzia" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości
news:cae8f2$kj1$1@nemesis.news.tpi.pl...

| Nic takiego nie znalazlam - ale może mój wzrok już nie domaga. Na wszyslki
wypadek
| spryskam. Mam "talstar 100EC" tak chyba się to nazywa (na większość
szkodników -
| przynajmniej tak głosi ulotka)

Podziała i na mszyce, i na przędziorki. Pryskaj, tylko środki ostrożności
(rękawiczki, ewent. maska), nie przed deszczem, nie pij, nie pal, nie jedz w
trakcie, po fakcie wymyj opryskiwacz (czasami dysze się blokują, gdy się
środek zostawi). Pryskanie późnym wieczorem, gdy pszczoły nie latają. I
niestety - powtórzyć po paru dniach.

Pozdrawiam, Basia.