Święta i mikołajki tuż tuż

31. Data: 2007-11-13 20:36:53

Temat: Re: Święta i mikołajki tuż tuż
Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Służę linkiem : http://tnij.com/gLsW

> U nas to by było "Wyrzuć śmieci".

Za mniejsza zniewagę Śnieżka została skazana na śmierć.
Adam

32. Data: 2007-11-13 20:41:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Koniakiem

Nie. Czyściocha lepsza jest. Potem się nie lepi do dziecka taka tablica.

Qra

33. Data: 2007-11-13 20:41:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a gzdziezby zezarlo, przeciez dziecko nie ma isntyktu samodestrukcji i nie
> nalezy przesadzac ;P

Ale ma instynkt żarcia.

Qra

34. Data: 2007-11-13 20:42:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie ma takiego "on line"? moglaby przez sciane z Wami grac :)
>
> (u mnie swego czasu byl okres kiedy przez czata mozna bylo szybciej sprawe
> zalatwic ;)

Jest kurnik. Ale ona nie ma dostępu :-P

Qra

35. Data: 2007-11-13 20:44:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:fhd25n$fcq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Służę linkiem : http://tnij.com/gLsW

Samo w sobie pasqdnie brzydkie jest.

> Za mniejsza zniewagę Śnieżka została skazana na śmierć.

Nasza Śpiąca Królewna nie takie musi znosić katusze :-)

Qra

36. Data: 2007-11-13 20:52:58

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale ma instynkt żarcia.

no, czyli nic mu nie bedzie. jak zezre znaczy jest to bezpieczne....
i.

37. Data: 2007-11-14 08:14:27

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał
złośliwa napisał(a):

| Ale to miejsce nie na dywanie?? Musisz się liczyć z tym, że kreda się
| będzie kruszyć i wokół będzie biało.

Dywan mam metr na metr i jest to jedyna zaściełajka w domu - reszta to
panele więc o kruszenie się nie martwię.
Tylko tak się zastanawiam czy ona już nie za duża na tablice. Z jednej
strony na pewno by ją to zmotywowało do ćwiczenia literek ( bo jakoś na
kartce tak się nie chce za to na chodniku baaaardzo :D ) a z drugiej na psd
wyczytałam że ludzie takie tablice kupują dla 3-latków :)

Ogólnie, przeforsowany pomysł z rolkami :D

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

38. Data: 2007-11-14 08:20:26

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak młodsze zeżre takiego koralika, to nic mu nie będzie? :-)
>
> Qra

zależy jak wielki to będzie koralik, niektóre stworzenia boże z Qra'mi na
czele - celowo wcinają kamyki co ma cudowny wpływ na rozcieranie pokarmów w
żołądku ;-),
ja bardziej obawiałabym się że maleństwo może sobie taki koralik wcisnąć do
nosa albo ucha
Zaproponowałabym w zamian worek kolorowych mulin i książki np. "Kolorowe
bransoletki z muliny", "Bransoletki przyjaźni z muliny, kordonka i
koralików" i terapeutyczną pogadankę dla młodszego dziecka w pakiecie ;-)

W internecie znajdziesz też sporo stron na temat tych bransoletek, np.
http://bransoletki.mzocho.pl/

Pozdrawiam ;-)

Monika

39. Data: 2007-11-14 08:20:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> psd
> wyczytałam że ludzie takie tablice kupują dla 3-latków :)

Ale najładniej się bawią tą tablicą hordy nastolatków i dwoje "niewiele"
starszych rodziców :-)

Qra

40. Data: 2007-11-14 08:26:18

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
psd
> wyczytałam że ludzie takie tablice kupują dla 3-latków :)

dla 3-latków to chyba takie "tablice znikopis", kreda/mazaki raczej nie.
Dla 6-latki tablica do pisania kredą mazakami będzie w sam raz.

Pozdrawiam

Monika

Przepraszam za spam - forum dla kobiet.
11-12 latki: o której do lózka ?