,,Świetlana'' przyszłość

31. Data: 2005-05-23 21:27:09

Temat: Re: ,,Świetlana'' przyszłość
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A był to poniedziałek, 23 maja 2005 22:45, gdy Jotte napisał(a) coś na
pl.soc.edukacja. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> W wiadomości news:d6sqai$l1u$1@serwus.bnet.pl Tristan Alder

> Taniej. Łatwiej. Praktyczniej.

Drożej. Kłopotliwiej. Bez sensu.

> Oczywiście z punktu widzenia dyrektora.

No to właśnie nie mojej, bo moja jest właśnie też zniesmaczona.

> Nie bądź naiwny. Dyrekcji (co to jest w ogóle dyrekcja?) pasuje wszystko,
> co spodoba sie jej zwierzchnictwu.

Nieprawda. Ja mam bardzo korzystną dyrekcję. Zresztą danie mi nadgodzin
lepiej jej pasuje i jest tańsze niż zatrudnianie kogoś innego.

> Szczerze powiedziawszy to ja nie znam na teraz przykładów sensownych
> polskich polityków. Może najwyżej jakieś rodzynki nieliczne. Solidaruchy,
> uwole, pampersi, pisiaki, ligusy, aferałowie, komuchy, wszelkie inne
> oszołomy - widzisz jakąś poważniejszą różnicę? Co to za alternatywa -
> kretyn i złodziej, czy wariat i kanalia?

Ale w czasach rządów SLD sprzed AWS kraj jakoś jednak działał i rozkwita.
Niestety potem przyszedł AWS i wykończył gospodarkę, a obecne SLD niestety
nie dało rady tego naprawić.

> A mówimy o mrzonkach, czy realiach? :(((

No wiesz, skoro tak traktować szkołę, to po co w niej pracować? Mozna w
ogóle zmienić pracę.

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

32. Data: 2005-05-23 21:32:47

Od: "Ja" <j...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki urząd?

Ten, który płaci - gmina

33. Data: 2005-05-23 21:42:24

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A był to poniedziałek, 23 maja 2005 23:32, gdy Ja napisał(a) coś na
pl.soc.edukacja. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ten, który płaci - gmina

Myślisz, że oni analizują tak zatrudnienie?

BTW: Skąd w ogóle mają dane o pracownikach?

34. Data: 2005-05-23 21:59:15

Od: "Ja" <j...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale w czasach rządów SLD sprzed AWS kraj jakoś jednak działał i rozkwita.
> Niestety potem przyszedł AWS i wykończył gospodarkę, a obecne SLD niestety
> nie dało rady tego naprawić.

To głosuj na ekipę Millera

35. Data: 2005-05-23 22:00:55

Od: "Ja" <j...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz, że oni analizują tak zatrudnienie?

Tak, Wiem (wie, a nie przypuszczam)

> BTW: Skąd w ogóle mają dane o pracownikach?

A kto płaci? Księgowość to agenda gminy

Np GZEAS=Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół

36. Data: 2005-05-23 22:02:19

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A był to poniedziałek, 23 maja 2005 23:59, gdy Ja napisał(a) coś na
pl.soc.edukacja. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To głosuj na ekipę Millera

No im nie wyszło... Do tego coś się porozpadali ostatnio :(
Defakto to mam spory dylemat na kogo głosować. Jedno wiem, że przeciwko
bojówkom wszechkrajowym i faszystom jackoplackom.

Ale chyba zboczyliśmy z tematyki grupy dyskusyjnej :D

37. Data: 2005-05-23 22:20:17

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d6ti67$5bl$1@news.telbank.pl Ja <j...@n...tpi.pl> pisze:

> Ten, który płaci - gmina
Drobna uwaga. Nie zawsze płaci gmina. Uogólniając należałoby to zaznaczyć.

Jotte

38. Data: 2005-05-23 22:21:08

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d6thre$e7i$1@serwus.bnet.pl Tristan Alder
<s...@p...onet.pl> pisze:

> Drożej. Kłopotliwiej. Bez sensu.
Cóż, mam inne zdanie.

> Nieprawda. Ja mam bardzo korzystną dyrekcję. Zresztą danie mi nadgodzin
> lepiej jej pasuje i jest tańsze niż zatrudnianie kogoś innego.
Nie wiem, co to jest dyrekcja (synonim dyrektora, czy podwójny organ
dyrek+vice). Ale mniejsza z tym. Nie wnikam, dlaczego uważasz swojego
dyrektora za "korzystnego", rozumiem, że jako kontraktowy i to z niewielkim
stażem jesteś tańszy niż mianowany czy dyplomowany ze stażem 15 lat. Może
nawet masz porównywalne do nich kwalifikacje. Ale to wszystko nie jest
regułą. Wierz mi, wiem co mówię, bo pracuję w szkole gdzie stanowisko
dyrektora zajmuje osoba bez wiedzy, umiejętności i w dodatku niezrównoważona
psychicznie. Zaczyna sie z tego robić afera zresztą.

> No wiesz, skoro tak traktować szkołę, to po co w niej pracować? Mozna w
> ogóle zmienić pracę.
Przecież pisałem po co w niej pracować. Wszak nikt przy zdrowych zmysłach
nie powie dziś, że nauczyciel to powołanie, misja czy jakieś takie bzdety.
Nauczyciel to zawód, rodzaj rzemiosła, trzeba zważyć zalety i wady jego
wykonywania w obecnych realiach oraz dającej sie przewidzieć przyszłości. I
tyle.

Jotte

39. Data: 2005-05-24 04:55:07

Od: "Ja" <j...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drobna uwaga. Nie zawsze płaci gmina. Uogólniając należałoby to zaznaczyć.

Pytanie było - skąd o tym wiedzą.
Jeśli są to szkoły samorządowe - zazwyczaj w obrzarze płacenia
tej samej gminy

Jeśli któraś z nich jest np prywatna - to i się nie dowiedzą
(problemem może być jednak zmieszcenie się w czasie
i nienakładanie się czasu lekcji)

Zdaje się, że to już czepialstwo...

40. Data: 2005-05-24 05:10:05

Od: "@(usun.cyfry)poczta.onet.pl" <""ulawb123\"@(usun.cyfry)poczta.onet.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jotte napisał:

> [...]
> wykonywania w obecnych realiach oraz dającej sie przewidzieć przyszłości. I

Hm.... chyba jednak powołanie, misja,albo coś w tym stylu...
przynajmniej w przypadku polonistów. Tydzień temu miałam cztery dni na
poprawę czterdziestu prac maturalnych (poprawa jednej i napisanie
stronicowej recenzji to minimum godzina pracy), oczywiście pracując
rzetelnie w tym czasie na swój etat (5-7 lekcji dziennie, tak wypadło)
no i gdy po dwu godzinach snu z poniedziałku na wtorek przyniosłam prace
a potem - gdy okazało się, że nie ma klucza do sali w której mam mieć
lekcje i odmówiłam biegania po pietrach w poszukiwaniu wolnej, tłumacząc
się normalnym, ludzkim zmęczeniem - usłyszałam od dyrektora pretensje,
ze powinnam wysypiać się przed pracą... Bardzo miłe i budujące... Aż sie
chce pracować... No i oczywiście ta poprawa prac to w ramach niepłatnych
"przyjemności" - specyfika zawodu...

Czy można odwołać się od oceny z matury?
nowa matura - wyniki
pedagogika
[info] Nowe opowiadanie
Informatyka: Zadania maturalne (nie tegoroczne)