,,Świetlana'' przyszłość

1. Data: 2005-05-20 13:54:51

Temat: ,,Świetlana'' przyszłość
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

właśnie rozmawiałem z Dyrekcją. Od września będę miał w liceumie goły etat,
jak dobrze pójdzie. W gimnazjumie przy bardzo pomyślnych wiatrach 2
godziny. Ciekawe za co będę żył. Jedna nadzieja, że plan ułożą sensowny i
wezmę kilka godzin w drugiej szkole. Ale i tak jest to przetrwanie na 2-3
lata. Coraz mniej klas się otwiera. W zeszłym roku otwarliśmy 5 zamiast 6.
W tym roku już na starcie wolno nam przyjmować tylko na 5 klas, więc jest
spore ryzyko, że otworzymy 4. A na pewno będziemy mieli sporo osób z
niziutkim poziomem :(. Gimnazjum też otwiera w tym roku mniej. Za 4 lata w
gimnazjum zostaną 4 klasy zamiast obecnych 7. Za około 10 lat w całym
Hindenburgu mają pozostać 3 szkoły średnie. Obecnie jest około 9 liceumów.
Dyrekcja mówi wprost: póki jeszcze nie jestem taki stary, mam szukać innej
roboty. Tylko co może znaleźć gość w średnim wieku, ze śfinkowym
wykształceniem, brakiem doświadczenia poza szkołą i brakiem realnych
talentów, a do tego z tak zakręconą psychiką, jak ja? Koleżanka fizyczna ma
duchtorat, to chce się załapać na adjunktę w Zielonej Górze. Koleżanka
żabojadka też szuka czegoś, ale z braku znajomości dzikiego nie bardzo jej
wychodzi. Wszyscy uciekają z tonącej szkoły. Witamy w kraju pełnym nieuków.
Witamy w kraju bez przemysłu, w kraju wielkich targowisk i biedy. Witamy na
wysypisku Europy.

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

2. Data: 2005-05-20 14:49:14

Temat: Re: ,,Świetlana'' przyszłość
Od: "aganiok" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> roboty. Tylko co może znaleźć gość w średnim wieku, ze śfinkowym
> wykształceniem, brakiem doświadczenia poza szkołą

Przed szkołą pracowałeś gdzieś? O ile się nie mylę to tak.
Może wrócić do programowania?.

Tristanie!
Popełniasz błędy czy specjalnie tak napisałeś? Cytuję:
"w liceumie, w gimnazjumie, 9 liceumów"
Każdy robi błędy, ale to już przegięcie ;-)

Tocbac.

3. Data: 2005-05-20 18:59:29

Od: Grendel <g...@h...gov> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 May 2005 15:54:51 +0200, Tristan Alder napisał(a):

> właśnie rozmawiałem z Dyrekcją. Od września będę miał w liceumie goły etat,
> jak dobrze pójdzie.

a czy w Zabrzu też obowiązują limity nadgodzin? myślałem już czy
sobie nie dorzucić paru godzin w jakiejś szkółce w Zabrzu.

> [...]
> wykształceniem, brakiem doświadczenia poza szkołą i brakiem realnych
> talentów, a do tego z tak zakręconą psychiką, jak ja?

Było sobie znaleźć robotę w sektorze prywatnym? ;-) Ja na szczęście
do szkoły przyszedłem właśnie z firmy prywatnej, więc mnie nie można
szantażować utratą godzin (bo i tak równolegle zarabiam pracując jako
człowiek-do-wszystkiego-co-związane-z-komputerami w prywatnej firmie).

Wraz z kumplem umyśliliśmy sobie, że skoro administracja państwowa w
Gliwicach (i nie tylko) robi wszystko, żeby hqhcvć szkolnictwo i
nauczycieli, to my skupimy się na rozwoju własnym - ale nie jakieś
debilne awanse zawodowe nauczycieli, które są kpiną w żywe oczy, ale
realny rozwój (np. certyfikacje międzynarodowe) - w moim przypadku było
o tyle zabawnie, że mam parę hamerykanskich.

--
Grendel

btw: Tristan, odezwał się ten gośc z novella w sprawie polonizacji
helpa do ooo? bo będę miał trochę mocy przerobowych w wakacje i może
coś porobię.

4. Data: 2005-05-20 19:32:16

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A był to piątek, 20 maja 2005 16:49, gdy aganiok napisał(a) coś na
pl.soc.edukacja. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> Przed szkołą pracowałeś gdzieś? O ile się nie mylę to tak.

Przed nie. W trakcie :)
Pracowałem 1999-2001 w szkole. Potem miałem przerwę na próbę własnej
działaności i na bezrobocie i we wrześniu 2003 wróciłem do szkoły.

> Może wrócić do programowania?.

Wrócić? Nie programowałem nigdy zawodowo. Trochę się bawiłem programowaniem
w czasach studiów, ale to były zabawy. Niestety nie mam specjalnych
osiągnięć ani jako admin ani jako programista. Na poziom szkolny wystarcza,
ale na pracę w branży nie :(

> Tristanie!
> Popełniasz błędy czy specjalnie tak napisałeś? Cytuję:
> "w liceumie, w gimnazjumie, 9 liceumów"

ten album -- w tym albumie
ten liceum -- w tym liceumie
ten gimnazjum -- w tym gimnazjumie
ten forum -- w tym forumie

> Każdy robi błędy, ale to już przegięcie ;-)

A tam. Nasi przodkowie ,,przegięli'' i mamy ten album a nie to album, jak
ongiś. Najwyższa pora zrobić to z pozostałymi -umami-

5. Data: 2005-05-20 19:36:04

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A był to piątek, 20 maja 2005 20:59, gdy Grendel napisał(a) coś na
pl.soc.edukacja. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> a czy w Zabrzu też obowiązują limity nadgodzin? myślałem już czy
> sobie nie dorzucić paru godzin w jakiejś szkółce w Zabrzu.

Nie wiem jakie limity. Problem jest w tym, że

a) nie ma tych godzin fizycznie

b) jeśli jest kilka (jak u nas w gimnazjumie) to pierwszeństwo ma ktoś z
ulicy niż pracownik szkoły.

> Było sobie znaleźć robotę w sektorze prywatnym? ;-)

Może było. Ale zawsze chciałem do szkoły. Nie podejrzewałem, że będzie się
tak pogarszało. W 1999 roku, jak szedłem do szkoły, to był godzin nadmiar.
Przez te 6 lat sporo się zmieniło.

> [...]
> szantażować utratą godzin (bo i tak równolegle zarabiam pracując jako
> człowiek-do-wszystkiego-co-związane-z-komputerami w prywatnej firmie).

I jeszcze chcesz nadgodziny w Zabrzu? Twoja doba ma 48 godzin? :)

6. Data: 2005-05-20 20:09:35

Od: Grendel <g...@h...gov> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 May 2005 21:36:04 +0200, Tristan Alder napisał(a):

> Nie wiem jakie limity.

w Gliwicach nie wolno dać więcej godzin niż 27...

> I jeszcze chcesz nadgodziny w Zabrzu? Twoja doba ma 48 godzin? :)

jak narazie 20-22 (te 2-4 godzin muszę jednak mimo wszystko na sen
przeznaczyć ;-)), ale przy dobrym planowaniu, mógłbym jeszcze spokojnie
parę godzin w szkole, albo jeszcze jedną firmę obsłużyć ;-)

--
Grendel

7. Data: 2005-05-20 22:28:32

Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Die 20-05-2005 Grendel <g...@h...gov> scribsit:

> w Gliwicach nie wolno dać więcej godzin niż 27...

Nie tylko w Gliwicach. Wynika to z Karty Nauczyciela.

--
Jacek Skowroński

8. Data: 2005-05-21 07:14:18

Od: Grendel <g...@h...gov> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 May 2005 00:28:32 +0200, Jacek Skowroński napisał(a):

> Nie tylko w Gliwicach. Wynika to z Karty Nauczyciela.

Ale są miejsca w Polsce, gdzie nie widzi się problemu w przydzieleniu
nauczycielowi np. 32-35 godzin.

--
Grendel

9. Data: 2005-05-21 08:28:13

Od: RafalZ <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grendel napisał(a):

> Ale są miejsca w Polsce, gdzie nie widzi się problemu w przydzieleniu
> nauczycielowi np. 32-35 godzin.

Witam
Pracuję w Katowicach w 2 szkołach i mam etat "u siebie" w gimnazjum 24 h
+2 h nauczania indywidualnego. Oprócz tego 6 h w pobliskiej
"pedałówie"... W jednej szkole tyle nie dostaniesz chyba, że angola
uczysz :-)

Na przyszły rok mam mieć 18/18 :-(

pozdr.

--
== Rafał Zawiślak =====================
==GG: 2974798 = iChat / AIM: rafal.z===

10. Data: 2005-05-21 08:53:18

Od: Grendel <g...@h...gov> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 May 2005 10:28:13 +0200, RafalZ napisał(a):
> W jednej szkole tyle nie dostaniesz chyba, że angola
> uczysz :-)

nie mówię o fizycznej możliwości, tylko o zakazie pracy > 27 godzin
w szkołach podlegających UM Gliwice. Po prostu - jeśli chciałbym więcej
godzin niż 27, musialbym tego szukać w Zabrzu czy okolicznych
miejscowościach nie finansowanych z budżetu Gliwic. Bo godzin fizycznych
w Gliwicach jest sporo - są jeszcze (choć na wykończeniu) wieczorówki,
które też jakieś tam technologie informacyjne mają, są gimnazja,
licea, licea profilowane, nawet technikum informatyczne (ale z ztcw w
pełni obsadzone narazie). W zeszłym roku przy podziale godzin wyszło,
że spokojnie mógłbym dostać 29-32 godzin, ale... przepisy zabraniają...

--
Grendel

Czy można odwołać się od oceny z matury?
nowa matura - wyniki
pedagogika
[info] Nowe opowiadanie
Informatyka: Zadania maturalne (nie tegoroczne)