Swieto Dziekczynnienia

1. Data: 2000-11-23 09:14:28

Temat: Swieto Dziekczynnienia
Od: M...@e...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Szanowne Kolezanki i Koledzy zza Wielkiej Wody,
Z okazji Swieta Dziekczynnienie zyczymy Wam
wspanialej rodzinnej atmosfery i przede wszystkim
Smacznego Indyka.

PS.Opowiedzcie jak bylo.

PS2.Dla tych, którzy nie wiedza o czym mowa, prponuje informacje od
Koleżanek Magdaleny i Ewy:
http://www.kuchnia.3miasto.pl/81_4406.htm

Smacznego :-9

Mariusz "Merlin" Marczak 2B || !2B
http://www.kuchnia.3miasto.pl "Wirtualna Kuchnia"
http://www.elblag.info.pl "Elblag i okolice"

1. Data: 2000-11-23 10:17:38

Temat: Re: Swieto Dziekczynnienia
Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <M...@e...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@4...com..
.
> [...]
> Smacznego Indyka.
>

> PS.Opowiedzcie jak bylo.
>
> PS2.Dla tych, którzy nie wiedza o czym mowa, prponuje informacje od

Dołaczam sie do zyczen radosnego i smakowitego Swieta Dziekczynienia.
Smacznego Indyka
DanaB

PS.Na moich stronach tez mozna poczytac o tym swiecie. Sciagalismy z
Mariuszem chyba z tych samych postow : www.kuchnia.com.pl/DiD/4lipca.html

1. Data: 2000-11-23 13:22:10

Od: a...@m...com.pl (Agnieszka Stańczyk) szukaj wiadomości tego autora

A ja mam pytanie do wszystkich zza Wielkiej Wody - wybaczcie, bo może okażę
się ignorantką, ale naprawdę nie wiem dokładnie za co, od kiedy i jak
(oprócz indyka) się dziękczyni. Możecie mnie oświecić ?
Agni eS

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-11-24 09:01:47

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj ,Agnieszko , dokladnie dwa poprzednie listy. Na polecanych
stronach znajdziesz odpowwiedzi na wszystkie swoje pytania.

DanaBanecka
www.kuchnia.com.pl

Użytkownik Agnieszka Stańczyk <a...@m...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:001e01c0554f$6a937580$8e8d808b@astanczyk...

.

www.kuchnia.com.pl/DiD/4lipca.html

> --
> Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
> http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Wesele
prażona cebula
Jak udekorowac male przyjecie?