Sylwestra i Nowy Rok swietowano tez w Arabii Saudyjskiej

1. Data: 2019-01-01 14:48:40

Temat: Sylwestra i Nowy Rok swietowano tez w Arabii Saudyjskiej
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=kB2Jtjs94cI

Sylwestrowe fajerwerki sfilmowane z gory z widokiem na wielki meczet
al-Haram (Mekka)

Poza tym swieta u muzulmanow
https://noktara.de/wp-content/uploads/Noktara-Muslim
e-veranstalten-Weihnachtsfeier-in-Moschee-1024x538.j
pg
--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2019-01-01 23:21:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-01 14:48, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
>

> Poza tym swieta u muzulmanow
> https://noktara.de/wp-content/uploads/Noktara-Muslim
e-veranstalten-Weihnachtsfeier-in-Moschee-1024x538.j

A co w tych kartonach mają?

3. Data: 2019-01-01 23:48:23

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 01.01.19 um 23:21 schrieb Ilona:

e-veranstalten-Weihnachtsfeier-in-Moschee-1024x538.j
pg

> A co w tych kartonach mają?

Moze jakies podarki dla dzieci, moze rakija dla panow, moze jakies
ciuszki dla pan, kto ich tam wie? ;-)

http://www.missydress.de/catalog/product/gallery/id/
7552/image/23648/

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

4. Data: 2019-01-02 00:00:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-01 23:48, silvio balconetti wrote:

> [...]
pg

> Moze jakies podarki dla dzieci, moze rakija dla panow, moze jakies

ale, ten fotomontaż, to im sie zupełnie nie udał.

https://www.haber50.com/images/resize/100/656x400/ha
berler/2018/11/2018_mevlid_kandili_ne_zaman_iste_mev
lid_kandili_mesajlari_h290201_24f5a.jpg

https://www.haber50.com/genel/2018-mevlid-kandili-ne
-zaman-iste-mevlid-kandili-mesajlari-h290201.html

5. Data: 2019-01-02 00:37:40

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

A musial? O tym mozna przeczytac pod https://noktara.de/disclaimer/ i
przesledzic https://www.youtube.com/noktara ;-)

6. Data: 2019-01-02 01:06:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-02 00:37, silvio balconetti wrote:

> [...]
berler/2018/11/2018_mevlid_kandili_ne_zaman_iste_mev
lid_kandili_mesajlari_h290201_24f5a.jpg

-zaman-iste-mevlid-kandili-mesajlari-h290201.html

Właśnie widziałem.
Wygląda jak druga faza teorii krytycznej, naszczuwania Islamu na Europe.

https://noktara.de/rind-halal-schwein-haram-schwind-
halam/

i ten z tezami

https://noktara.de/40-thesen-liberaler-islam/

Muzułmanin Marcin Luter przedstawia swoje tezy.

Kilka dni temu ,,islamski uczony" Abdel-Hakim Ourghi uderzyło w
klasycznym Martin Luther sposób, w akcji promocyjnej dla swojej
najnowszej książce, aż o 40 tez dla liberalnego islamu u bram meczetu
Neukölln. Przyjrzeliśmy się bliżej liberalnym tezom:

1. Najwyższy czas zarobić pieniądze na islamie.

2. Nie musisz znać świętej księgi islamu, aby zarobić pieniądze.

3. Każdy ma prawo mówić głupie rzeczy.

4. Każdy z nas jest samozwańczym Marcinem Lutrem.

5. Dziedzictwo islamu znajduje się na półkach i listach bestsellerów.

6. Reformowanie islamu jest łatwiejsze niż zmiana naszego własnego
zachowania.

7. Reforma oznacza naginanie islamu tak, jak nam się to podoba.

8. Krytyka islamu nie jest całkowitym odrzuceniem wiary islamskiej, ale
jej odrzucenie pomaga!

9. Umieściliśmy słowa Seyrana Ateşa na słowach Proroka.

10. Kto przestrzega liberalny islam, nie trzeba brać dosłownie i może
fantazjować, co on lub ona chce Koran nawet z oczywistych punktów, które
są obsługiwane przez Sunna.

11. Musimy zniekształcać Koran, dopóki nie będziemy usatysfakcjonowani.

12. Wybramy z Koranu tylko rodzynki, które smakują dobrze.

13. Islam ma zastosowanie tylko do Arabów.

14. Credo liberalnego islamu zaprzecza Prorokowi Mahometowi.

15. Tora i Ewangelie są dla nas ważniejsze niż Koran.

16. Mahomet, w przeciwieństwie do Seyrana Ateşa, jest tylko człowiekiem.

17. Błędem jest człowiek, nawet prorok popełnił błąd. Tylko nasza
imamina jest nieomylna.

18. Liberalny islam pojawił się z przyczyn komercyjnych.

19. Reforma islamu jest ciągłą walką z rozumem.

20. Mamy trudny związek z islamem.

21. Muzułmanie nie potrzebują naukowców, aby błądzić. Możemy to zrobić sam.

22. Meczety powinny być wolne od imamów. Przynajmniej powiedzmy, że
jesteśmy imaminą.

23. Bóg nie jest tyranem chętnym karać ludzi. Ponieważ prawdopodobnie
mieliśmy szczęście!

24. Islam to więcej niż pięć filarów i doktryna wiary. Szkoda, że już
zawiedliśmy.

25. Chcemy narzucić nasze rozumienie islamu ludziom.

26. Jesteśmy wdzięczni za wolność słowa, ale nie tolerujemy wiatru ani
satyry.

27. Wolność wiary obowiązuje tylko w naszym rozumieniu islamu.

28. Nikt nie ma prawa zadeklarować innych ludzi niewierzących, ale kto
nie lubi naszego liberalnego islamu, jest oczywiście terrorystą.

29. Ponieważ 40 punkty to cała masa, po prostu wypełnić z ustawą
zasadniczą i powtórzyć, że godność człowieka jest nienaruszalna, choć
nikt o tym przekonuje.

30. Dialog między muzułmanami jest niepotrzebny, ponieważ tylko my,
liberalni muzułmanie, jedliśmy mądrość za pomocą łyżek.

31. Być międzyreligijnym oznacza rezygnację z własnej różnorodności.

32. Nie rozumieliśmy, co stanowi prawdę roszczenia do jednej religii, a
zatem może również podążać inną religią.

33. Musimy zakazać chusty, by wyzwoliły tych, którzy mają wolne przekonanie.

34. Nie lubimy chusty. Dlatego nikt nie powinien go nosić.

35. Nie mamy przyzwoitości i chcemy, aby kobiety klękały przed mężczyznami.

36. Islam ma niewiele wspólnego z liberalnym islamem.

37. Potrzebujemy niereformowanego islamu, aby go rozbić.

38. My, muzułmanie, nie jesteśmy ofiarami, dopóki nie postawimy się jako
liberalna mniejszość przeciwko złym konserwatystom.

39. Nic nie dzieje się bez mchu!

40. Chcemy zniszczyć islam. Przyszłość należy do liberalnego islamu!
Co sądzisz o tezach liberalnego islamu?

Oj żeby znów nie było z tego jakiegoś Aj, waj?

7. Data: 2019-01-02 14:07:54

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 02.01.19 um 01:06 schrieb Ilona:
> Każdy ma prawo mówić głupie rzeczy

Fajne sa punkty 22 i 39! Ale moze byc gorzej:

>Am Freitog auf'd Nocht montier' i die Schi
auf mei' Auto und dann begib' i mi
in's Stubaital oder noch Zell am See,
weil durt auf die Berg ob'm ham's immer an leiwaund'n Schnee.

Weil i wü', Schifoan, Schifoan, wow wow wow, Schifoan,
weil Schifoan is des leiwaundste,
wos ma sich nur vurstelln kann.<

https://www.youtube.com/watch?v=4v1pZ_MAQ-c

"Deutsche Sprache schwere Sprache" = "Ciężki język niemiecki" (google)

Ingles tambien:

>Belgia parlament jednomyślnie głosować do końca koszerne i Halal metod
uboju zacząć obowiązywać począwszy od 1 stycznia 2019 r w regionie
Flandrii i 1 sierpnia 2019 w Walonii.<

https://voiceofeurope.com/2018/12/halal-and-kosher-s
laughter-methods-to-be-banned-in-belgium/

Ansonsten "Ohne Moos nix los!" :-)

8. Data: 2019-01-02 14:41:24

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najnowszej książce, aż o 40 tez dla liberalnego islamu u bram meczetu
> Neukölln. Przyjrzeliśmy się bliżej liberalnym tezom:

Sorry, ze sie czepilem dwoch smiesznie przetlumaczonych punktow.
Powinienem wlasciwe pokazac pare wyjatkow tj. dobrze przelozonych, bo
juz poczatek jest bledny.

Jak kiedys juz pisalem, warto uczyc sie jezykow, wiec nie trzeba sie
zalamywac jak cos nie wyjdzie. :-)

"Die Sonne scheint in Strömen" = "słońce świeci" = "die Sonne scheint"

ale "z mlodej piersi sie wyrwalo" = "Von der jungen Brust wurde ich
entlassen" = "Zostałem uwolniony z młodej piersi", "from the young
breast, I was released" = "z młodej piersi zostałem zwolniony"

"see you later alligator" = "do zobaczenia, aligatorze" = "Bis später,
Alligator"

itd. itp.

9. Data: 2019-01-02 19:52:28

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-02 14:07, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> Flandrii i 1 sierpnia 2019 w Walonii.<
>
> https://voiceofeurope.com/2018/12/halal-and-kosher-s
laughter-methods-to-be-banned-in-belgium/

Ja, ja, dużo w nim naleciałości z Jidisz.

https://de.wiktionary.org/wiki/ohne_Moos_nix_los

10. Data: 2019-01-02 19:55:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-02 14:41, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> breast, I was released" = "z młodej piersi zostałem zwolniony"
>
> "see you later alligator" = "do zobaczenia, aligatorze" = "Bis später,

Może, przełóż to na dolnosaksoński?

A coś merytorycznie w sprawie dalszego podkórwiania Muzułmanów?

Życzenia AD 2019
Cos o zboczeniach
to będzie mój najlepszy sylwester w życiu
Pałac i prywatny kościół - tak wygląda posiadłość arcybiskupa Sławoja Leszka Głódzia
Życzenia na Nowy 2019 Rok.