Syn Polki z Wysp ma trafić do adopcji do pary gejów. Kobieta protestuje

1. Data: 2019-12-02 17:48:13

Temat: Syn Polki z Wysp ma trafić do adopcji do pary gejów. Kobieta protestuje
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

=============
"Wielka Brytania - kraj, w którym mieszka Pani od kilkunastu lat i
którego praw zobowiązana jest Pani przestrzegać, dopuszcza adopcję przez
pary homoseksualne. Nie jest to niezgodne z tutejszym prawem" - napisał
jej w odpowiedzi Paweł M. Nowak, polski konsul w Wielkiej Brytanii.
=============

albo taki madry z urodzenia albo pamieta jak wyprosili konsula z, eee,
Norwegii? Jednakowoz, co na to Polska? Kosynierzy again?
--
gazebo

2. Data: 2019-12-02 22:50:10

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Obstawiam ze konsul gra na reemigracje POlonii... ;P

3. Data: 2019-12-03 20:39:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/12/2019 o 21:50, m...@g...com pisze:
> Obstawiam ze konsul gra na reemigracje POlonii... ;P

dlugo sie nie ostoi

--
gazebo

4. Data: 2019-12-04 12:27:47

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/12/2019 o 21:50, m...@g...com pisze:
> Obstawiam ze konsul gra na reemigracje POlonii... ;P

dlugo sie nie ostoi
---
Ale kobieta mogla przeciez faktycznie wrocic z dzieckiem do kraju.
I dziecko oddac do adopcji tu. Czy nie mogla? Ojciec brytol?
Mysle ze by nawet ktos jej ten powrot zafundowal...
Ostatnio znajomi sprowadzili do nas ze Szwecji emigrantke z Etiopii
ktotej jakis szwed zrobil w domu opieki spolecznej dla emigrantow dziecko
(raczej nie gwalt ale dziewczyna byla po przejsciach i na silnych lekach)
a urzednicy szwedzkiej opieki zapowiedzieli jej ze jesli dziecka "nie usunie"
to po porodzie i tak go jej odbiora. Urodzila w Polsce. Nasz sad rodzinny orzekl ze
bedac pod wlasciwa opieka moze dziecko wychowywac samodzielnie.
Zostala u nas...

5. Data: 2019-12-04 19:29:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/12/2019 o 11:27, m...@g...com pisze:

> [...]
bedac pod wlasciwa opieka moze dziecko wychowywac samodzielnie.

to nie pierwszy raz zostala pozbawiona praw do opieki, zdaje sie czwarty
raz, problem jakby w gejostwie

--
gazebo

Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
Nawet Miller przeciw LGBT...
KObito! POzwol mi byc Ojcem TWOICH dzieci...
Slonski emeryt-POlicjant o POlpsychice, wierze i ekologii ;)
A gdybym wiedzial jak mozesz wyzdrowiec? :)