Syrop glukozowo-fruktozowy

31. Data: 2016-03-17 14:55:13

Temat: Re: Syrop glukozowo-fruktozowy
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A potem mówią, że bawić się w Stwórcę jest nieładnie.

:-)) ze sobie Bog tez stworzyl wroga?

32. Data: 2016-03-17 15:03:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2016 o 14:55, Pszemol pisze:
> Ja tez lubie takie jakie sa, nie bylem swiadom ze go maja. Ale niech robia
> GMO. Niech beda na rynku i takie i takie :-) dla kazdego co kto lubi :-)

Tylko pieniądz gorszy wypiera pieniądz lepszy

33. Data: 2016-03-17 15:04:43

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A potem mówią, że bawić się w Stwórcę jest nieładnie.
Co się odnosi do GMO

34. Data: 2016-03-17 15:07:07

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2016 o 14:28, Pszemol pisze:
> Albo jedz owoce i warzywa zamiast pić komercyjne soki.
> Wszyscy jako tako zorientowani w dietetyce wiedzą że soki owocowe to nie
> jest tak dobra opcja jak świeże owoce.

Ale to narusza moją wolność! Nie mogę pić soku bo jakieś gnojki
zatruwają te soki. Nawet nie ma ostrzeżeń, powinny być dużymi literami
jak na papierosach: zawiera syrop glukozowo-fruktozowy

35. Data: 2016-03-17 15:24:36

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Ale to narusza moją wolność!

Wmawiasz sobie...

> Nie mogę pić soku bo jakieś gnojki
> zatruwają te soki. Nawet nie ma ostrzeżeń, powinny być dużymi literami
> jak na papierosach: zawiera syrop glukozowo-fruktozowy

Ależ są wyraźnie opisane w składzie soku wszystkie dodatki.
Uwierz mi, nie ma to większego wpływu na Twoje tycie - masz siedzący tryb
życia, nie pracujesz, siedzisz przed komputerem i konsumujesz kalorie nie
spalając ich - w efekcie tyjesz. Nie szukaj fałszywych winowajców - nie
zwalaj odpowiedzialności na innych za to co sobie sam robisz.

36. Data: 2016-03-17 15:27:55

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2016 o 15:24, Pszemol pisze:
> Ależ są wyraźnie opisane w składzie soku wszystkie dodatki.

W sokach nie widzę, czy mają ten syrop czy nie. Tylko jogurt Piątnica
miał wyraźnie napisane że nie zawiera.
To narusza moją wolność, bo nie umożliwia mi nabycie soku.

37. Data: 2016-03-17 15:48:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2016 o 11:01, pinokio pisze:
> Dodają do soków a potem człowiek tyje, nawet rezygnacja z soków nie
> pomaga bo mogą dodać do pieczywa.

Pij wodę, a zamiast soków jedz owoce lub sam z nich sok wyciskaj. BTW To
mogłoby stać się sensem Twojego życia.
Zawsze też możesz dokładnie przeczytać, co jest w składzie na
opakowaniu. Soki tłoczone z jabłek (do nabycia w Biedrze) nie mają
syropu g-f.

> Dobrze że chociaż jogurt Piątnica jest od tego wolny.

Nie przejmuj się, jogurt Piątnicy ma na pewno inne świństwa.

Ewa

38. Data: 2016-03-17 15:50:48

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Z ta fruktoza nie jest wcale tak wesolo - nasz organizm nie umie jej uzyc
> tak latwo jak glukozy. Fruktoza musi przejsc zdaje sie przez watrobe i byc
> tam metabolizowana (podobnie jak alkohol).

To też się przecież zmieniało w czasie. Były okresy, kiedy za dobre
pożywienie uznawano to, co je w jak największym stopniu organizm umie
przetworzyć i wykorzystać. A potem takie, kiedy poszukiwano tego, co
można jeść i jeść, a organizm tylko przepuści przez swe wątpia i nic
sobie z tego nie zatrzyma. Więc dla każdego coś miłego, jest glukoza
i fruktoza, yin i yang, Jacek i Placek, Pat i Pataszon.

--
Jarek

39. Data: 2016-03-17 15:52:25

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Ale to narusza moją wolność! Nie mogę pić soku bo
> jakieś gnojki zatruwają te soki.

Podobno widziano też krasnoludka jak szczy do mleka.

--
Jarek

40. Data: 2016-03-17 15:52:46

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Tylko pieniądz gorszy wypiera pieniądz lepszy

NTG. Pięniędzmi się człowiek nie naje.

--
Jarek

Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Chleb upieczony w garnku
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Blog pewnej chinozamężnej osóbki...