Syrop na kaszel i nie tylko..

11. Data: 2018-02-16 18:58:28

Temat: Re: Syrop na kaszel i nie tylko..
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Za to więcej z oczyszczeniem palców z żywicy. Sekator zaś - trafia do
> słoika z denaturatem i zadowolony.

Też.

--
XL

12. Data: 2018-02-16 19:38:43

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za to więcej z oczyszczeniem palców z żywicy. Sekator zaś - trafia do
> słoika z denaturatem i zadowolony.

Z denaturatem? Ohyda!
Denatura służy do palenia w koheże, a nie do dezynfekcji.

A ręce można umyć w ciepłej wodzie z mydłem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

13. Data: 2018-02-16 21:17:49

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-16 o 19:38, Stokrotka pisze:

> Z denaturatem? Ohyda!
> Denatura służy do palenia w koheże, a nie do dezynfekcji.

No, nie tylko. Smakosze twierdzą, że po przepuszczeniu przez chleb (żeby
nie było tego fioletowego) daje niezłego kopa...
:)
pozdr
Stefan

14. Data: 2018-02-16 22:28:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Z denaturatem? Ohyda!
> Denatura służy do palenia w koheże, a nie do dezynfekcji.

Nie znasz się. Denaturat w tym przypadku jest użyty, aby rozpuścił żywicę,
którą oblepione są ostrza sekatora. I dezynfekuje je też. Podczas używania
sekatora do prac ogrodniczych obowiązkowo trzeba go dezynfekować - właśnie
denaturatem.

> A ręce można umyć w ciepłej wodzie z mydłem.

To chyba jednak nigdy nie zrywałaś pędów sosny. Jeszcze nigdy nie udało mi
się zmyć żywicy wodą z mydłem. No, chyba, że zrobiłabym to razem ze skórą.

--
XL

15. Data: 2018-02-17 09:55:45

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba jednak nigdy nie zrywałaś pędów sosny. Jeszcze nigdy nie udało mi
> się zmyć żywicy wodą z mydłem. No, chyba, że zrobiłabym to razem ze skórą.

Mi się udało , należy być cierpliwym, używam mydeł dla dzieci.
Sama pszyjemność umyć się po majuwce.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

16. Data: 2018-02-17 10:42:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Mi się udało , należy być cierpliwym, używam mydeł dla dzieci.
> Sama pszyjemność umyć się po majuwce.

,,Mi" się też raz udało - pumeksem.
Tylko, że potem kurowałam dłonie dwa tygodnie.

--
XL

17. Data: 2018-02-17 11:40:50

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-17 o 10:42, XL pisze:

> ,,Mi" się też raz udało - pumeksem.
> Tylko, że potem kurowałam dłonie dwa tygodnie.

Za późnego Gomułki i bardzo wczesnego Gierka zarabialiśmy na obozy
harcerskie między innymi zbierając pędy sosnowe dla Herbapolu. Całkiem
nieźle płacili. A rączki myliśmy terpentyną zmieszaną z denaturatem!!!
Nawet na zaschniętą żywicę pomagało, potem woda z mydłem, krem Nivea i
po kłopocie!
No, ubieraliśmy się w najgorsze szmaty, po dwóch trzech dniach można
było bez bólu je wyrzucić...
pozdr
Stefan

18. Data: 2018-02-17 12:13:56

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stefan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kłopocie!
> No, ubieraliśmy się w najgorsze szmaty, po dwóch trzech dniach można było

A co ci pszeszkadza, że dwa dni, ręce będą odrobine gdzieć niedomyte?
Wolisz truć się denaturatem?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

19. Data: 2018-02-17 13:19:20

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-17 o 12:13, Stokrotka pisze:

> Użytkownik "stefan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> A co ci pszeszkadza, że dwa dni, ręce będą odrobine gdzieć niedomyte?
> Wolisz truć się denaturatem?

Mnie nie, ale druhny narzekały, że mamy brudne łapy :)
A tak, to mieliśmy delikatne paluszki, natarte Niveą, cód, mniud :)
pozdr
Stefan

20. Data: 2018-02-17 14:32:03

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie nie, ale druhny narzekały, że mamy brudne łapy :)
> A tak, to mieliśmy delikatne paluszki, natarte Niveą, cód, mniud :)

A nie dotyczyła was ustawa, że modelka ni emoże być za huda?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Pieczona Alaska ?
Żydowsk(a mentaln)ość.