Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp

21. Data: 2010-04-25 12:13:44

Temat: Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
news:hr181u$36j$1@news.onet.pl...

Zastanawiajace w tym jest nie to, co ja piszę i to co ty odpowiadasz,
ale to, dlaczego jedno moje krótkie zdanie
prowokuje Ciedo napisania całej strony tekstu, w której
krzyczysz NIE, NIE, NIE.

Aż tak bardzo siętym wszystkim przejmujesz ?
Zadziwiające ...

22. Data: 2010-04-25 12:14:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to przynajmniej kilka razy dawałem temu psycholowi szanse.
Znaczy się jestem lepszy. ;)

--
CB

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

[...]
Niestety, tym razem już dożywotnio:
- plonk.

23. Data: 2010-04-25 12:17:46

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja też mogę poprosić? ;)

Kawał zdrowej laski po przejściach ;)

24. Data: 2010-04-25 12:19:08

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 12:06, zażółty <r_e_dart@tnij_.op.pl> wrote:
> Ender(Piotr):
>  - naznaczony syndromem DA i powiązanymi z tym zaburzeniami aspołecznymi
> Cbnet:
>  - lekka schizotypia

A ja - panie dochtorze?

--
sampi

25. Data: 2010-04-25 12:21:52

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
u.googlegroups.com...

> A ja - panie dochtorze?

Nie mam pojęcia.
Kojarzę tylko kilka agresywnych postów, ale mogę
źle kojarzyć. Nie miałem z Waści za dużo do czynienia.

26. Data: 2010-04-25 12:23:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zazolty" napisał:

> Kawał zdrowej laski po przejściach ;)

IMO wykpiłeś się ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

27. Data: 2010-04-25 12:26:54

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zazolty" <r...@x...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Nie mam pojęcia.
> Kojarzę tylko kilka agresywnych postów, ale mogę
> źle kojarzyć. Nie miałem z Waści za dużo do czynienia.
Poczytałem i widzę, że źle kojarzę ...
Iska, to Ty ?

28. Data: 2010-04-25 12:27:49

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 14:21, "zazolty" <r...@x...op.pl> wrote:
> [...]
>
> Nie mam pojęcia.
> Kojarzę tylko kilka agresywnych postów, ale mogę
> źle kojarzyć. Nie miałem z Waści za dużo do czynienia.

Jak ci dam ty niewdzięczniku to cie pokręci - tyle komplementów , na
daremnie i kompletny brak profesjonalizmu.
A tfuu! ;)

--
sampi

29. Data: 2010-04-25 12:31:10

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zazolty" napisał:

> Iska, to Ty ?

Też tak sądzę.

--
Pozdrawiam - Aicha

30. Data: 2010-04-25 12:33:44

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...
> [...]

>Jak ci dam ty niewdzięczniku to cie pokręci - tyle komplementów , na
>daremnie i kompletny brak profesjonalizmu.

Ja przepraszam, kilka dni praktycznie nie czytałem grupy (dołek depresyjny),
wiec mam dziurę. Czekam na górkęmaniakalną. Są jaskółki ...

A na te komplementy to poproszę linka, szybciej wjadępod tęgórkę ...

Robertowi.P. Q uzdrowieniu
propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)
Medea, o to rozdwojenie ci chodziło???
Mity kosmologiczne,kazirodztw o,matryjarchat.
vb, jak TO wyjaśnisz?