Re: Szafa - drzwi suwane, czy zwykłe (rozwierane)?

Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Fri, 27 Dec 2013 03:47:51 -0800 (PST)
Subject: Re: Szafa - drzwi suwane, czy zwykłe (rozwierane)?
From: ZbyszekZ <z...@g...com>

> Ja bym zaczął od ceny. Już ona może może zaletę przekuć w coś mało wartościowego.

Najgłupszy początek jaki można sobie wymyślić dla przedmiotów przeznaczonych do
użytkowania na lata.
Teraz nie wydasz paru złotych, a potem się będziesz męczyć.
Cena może być decydującym ale ostatnim argumentem, bo jeśli nie widać różnicy to nie
ma sensu przepłacać, ale jeśli różnice są istotne to nie ma sensu taka pseudo
oszczędność (jeszcze nikt nie zarobił kto dwa razy zapłacił).

--
ZZ@private