Szamanizm Berta Hellingera

71. Data: 2014-01-17 18:01:39

Temat: Re: Szamanizm ...
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 17:44, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Na razie to Nemrodzie pracujesz sobie na zaostrzony Azkaban z dementorami z
> powodu prób szerzenia popłochu i defetyzmu.

> (...) język, pełen arymanicznych
> złorzeczeń, wyzwisk i gróźb. Nie masz mocy (...)

Widać, że dostałeś jak kułakiem po głupim łbie.
W swej bezradności umiesz tylko mantrować jakiś swój
bury tekst, a w swej naiwności myślisz, że coś ci to pomoże.
Kilka zdań z Pisma Św. wywołało u ciebie popłoch i defetyzm,
więc widać, że chylisz się ku upadkowi, i nie możesz znieść
światła Słowa Bożego. Lepiej nawróć się do jedynie słusznego
Kościoła Katolickiego, zanim będzie za późno, nędzny śmiertelniku,
nie masz co wierzgać przeciw ościeniowi.

--
Nemrod Vargardsson

"Bohaterze, przypasz do biodra swój miecz,
swą chlubę i ozdobę! Szczęśliwie wstąp
na rydwan w obronie wiary, pokory i sprawiedliwości,
a prawica twoja niech ci wskaże wielkie czyny!
Strzały twoje są ostre - ludy poddają się tobie -
trafiają w serce wrogów Króla." - Ps 45

72. Data: 2014-01-17 18:10:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod wrote:

> [...]
> bury tekst, a w swej naiwności myślisz, że coś ci to pomoże.
> Kilka zdań z Pisma Św. wywołało u ciebie popłoch i defetyzm,

U mnie, wolne żarty. Ale czarnowidztwa i pesymizmu nie znoszę.
Do diabła z cywilizacją rzymską, prawem XII tablic, językiem Latynów.

??? ?????? ????????????
???? ???? ???? ???????

--
????
???

73. Data: 2014-01-17 18:13:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

74. Data: 2014-01-17 18:20:33

Temat: Re: Szamanizm Berta Hellingera
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-01-16 21:45, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Nic.

Pesymistka:-(

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

75. Data: 2014-01-17 18:23:34

Od: Klin <""klin\"@wp.pl, ,"> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 17:43, Nemrod pisze:

> Może i nie ma w tym większego sensu, ale jak ktoś
> manipuluje w pseudohebrajskim w celu wykazania,
> że imię Zbawiciela ma jakąś wężową zawartość,
> to jednak widać, że coś mu się we łbie pomieszało.

Choćby tam i wyszła liczba 666 to ma takie
samo znaczenie jak inna zabawka kabalistów
z akronimami PZPR /płatni zdrajcy pachołki Rosji/
czy IHS /Izyda Horus Seth/ nieczyste machlojki
propagandowe.

76. Data: 2014-01-17 18:27:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-17 18:20, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Pesymistka:-(

Raczej mini-ma

77. Data: 2014-01-17 18:29:35

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 18:23, Klin > pisze:
> Choćby tam i wyszła liczba 666 to ma takie
> samo znaczenie jak inna zabawka kabalistów
> z akronimami PZPR /płatni zdrajcy pachołki Rosji/
> czy IHS /Izyda Horus Seth/ nieczyste machlojki
> propagandowe.

A co z Matką Bożego Miłosierdzia która rok przed rezygnacją Benedykta
XVI mówiła o jego odejściu? I to rok co do dnia! A niektórzy nawet mówią
że godzina się zgodziła 11.30, i że jest to dowód na to, że jej
proroctwa pochodzą od Boga.
Choć są inne wytłumaczenia:
- Benedykt XVI znał te proroctwa i specjalnie wybrał ten termin ;-p
- proroctwa pochodzą od szatana

78. Data: 2014-01-17 18:31:06

Temat: Re: Satanizm smroda-Nemroda, demona przegniłego, złem przepełnionego.
Od: Święty Moriture <s...@i...co.to> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2014 17:18, Nemrod pisze:
> Znowu ten zgniłek "pierdzi-bzdure" się przypałętał. Poza kłamstwami,

Oto słowa gnojoluba, ekskrementofila demona smroda-Nemroda, tępego
idioty, którego opętał demon z samych czeluści piekielnych i opowiada o
swoich marzeniach cierpień.

> Egzorcyzmy na grupie odprawia, tak jakby chciał wygonić

smroda-Nemroda demona kłamstwem przesiąkniętego, wilka w owczej skórze,
złem przepełnionego, wszeteczności wszelkiej pełnego.

> Słowo Boże za pomocą święconej wody.

Wyciera swoją ohydną zastrupiałą demoniczną mordę słowem bożym, któż
bowiem jak nie on, który szczyci się zgnilizną, wszetecznością i
nienawiścią do rasy ludzkiej, któż jak on, nie będzie straszył nas i
groził mękami piekielnymi, które sam przeżywa?

Święty Moriture.

79. Data: 2014-01-17 18:35:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> Choćby tam i wyszła liczba 666 to ma takie
> samo znaczenie jak inna zabawka kabalistów
> z akronimami PZPR /płatni zdrajcy pachołki Rosji/
> czy IHS /Izyda Horus Seth/ nieczyste machlojki
> propagandowe.

Pogadali? A w tym czasie bisurman sprosny w saraceńskich stronach zamordował
co najmniej dwóch wyznawców chrześcijaństwa i córy im zbezcześcił. Macie
sobie fantazyą Biesa u Słowian szukać, bo tu i walczyć bezpiecznie,
święconej wody ino pokropkiem. A huzia na wojnę krzyżową śladami naszego
Jana Trzeciego króla, królwewicza Marko i księcia Vlada Palownika, tak aby
Turczyn, Persa srogi i czarny Arapin dostał beze krzyże buławą i przekonał
się o potędze chrześcijańskiego miecza.

--
????
???

80. Data: 2014-01-17 18:37:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]

Turczyn, Persa srogi i czarny Arapin dostał beze krzyże buławą i przekonał

A wy tu tymczasem walkę kruchcianą uprawiacie.

--
????
???

Ideał kobiecej urody