Szamanizm Berta Hellingera

81. Data: 2014-01-17 18:42:43

Temat: Re: Szamanizm Berta Hellingera
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 18:23, Klin > pisze:
> (...) PZPR /płatni zdrajcy pachołki Rosji/

Twierdzisz, że to szyderstwo z komuchów
wymyślili akurat kabaliści ? W to wątpię.

> czy IHS /Izyda Horus Seth/ nieczyste machlojki
> propagandowe.

A to jest zwykłe pomieszanie języków.
Powinno być :

??? (IHS to wygląda dopiero po łacińskiej transliteracji).

Jest to Chrystogram od pierwszych liter imienia Jezus po grecku.
Druga litera brzmi jak 'E' (grecka Eta), a nie 'H'.
Ktoś kto namieszał tu jeszcze jakiś egipski panteon,
też musiał mieć nie po kolei we łbie.

--
Nemrod Vargardsson

"Bohaterze, przypasz do biodra swój miecz,
swą chlubę i ozdobę! Szczęśliwie wstąp
na rydwan w obronie wiary, pokory i sprawiedliwości,
a prawica twoja niech ci wskaże wielkie czyny!
Strzały twoje są ostre - ludy poddają się tobie -
trafiają w serce wrogów Króla." - Ps 45

82. Data: 2014-01-17 18:43:33

Od: Klin <""klin\"@wp.pl, ,"> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 18:35, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Pogadali? A w tym czasie bisurman sprosny w saraceńskich stronach zamordował
> co najmniej dwóch wyznawców chrześcijaństwa i córy im zbezcześcił. Macie
> sobie fantazyą Biesa u Słowian szukać, bo tu i walczyć bezpiecznie,
> święconej wody ino pokropkiem. A huzia na wojnę krzyżową śladami naszego
> Jana Trzeciego króla, królwewicza Marko i księcia Vlada Palownika, tak aby
> Turczyn, Persa srogi i czarny Arapin dostał beze krzyże buławą i przekonał
> się o potędze chrześcijańskiego miecza.

Nie mogę się połapać jak to co piszę skojarzyłeś
z owym "sprośnym a morderczym bisurmanem"? :-)

83. Data: 2014-01-17 18:49:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> Nie mogę się połapać jak to co piszę skojarzyłeś
> z owym "sprośnym a morderczym bisurmanem"? :-)

Szukacie dziury w białej słowiańskiej czy germańskiej sempiternie zamiast
zwalczać prawdziwego wroga. A nazywa się ten wróg Mustafa albo Abdullah, w
jednej ręce trzyma laskę dynamitu, a w drugiej maczetę.

--
????
???

84. Data: 2014-01-17 18:50:00

Od: Klin <""klin\"@wp.pl, ,"> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 18:42, Nemrod pisze:

> Twierdzisz, że to szyderstwo z komuchów
> wymyślili akurat kabaliści ? W to wątpię.

Mówię tylko, że kabała jest natchnieniem
do takich gierek słownych.

85. Data: 2014-01-17 18:51:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]

zwalczać prawdziwego wroga. A nazywa się ten wróg Mustafa albo Abdullah, w
jednej ręce trzyma laskę dynamitu, a w drugiej maczetę.

Po prostu polowanie na Czarownicę w czasie kiedy Saracen ante portas (bij
kto w boga wierzy!) to para w gwizdek.

--
????
???

86. Data: 2014-01-17 18:58:05

Od: Klin <""klin\"@wp.pl, ,"> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 18:49, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Szukacie dziury w białej słowiańskiej czy germańskiej sempiternie zamiast
> zwalczać prawdziwego wroga. A nazywa się ten wróg Mustafa albo Abdullah, w
> jednej ręce trzyma laskę dynamitu, a w drugiej maczetę.

Bój się tych co trzymają atomowe walizki!

87. Data: 2014-01-17 19:24:47

Temat: Re: Szamanizm ...
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 18:13, Jakub A. Krzewicki pisze:
> (...) nie znoszę.
> (...)

Widać, że umiesz tylko wklejać jakieś obłąkane
teksty z okultystycznych www. Co i tak ci tylko
jeszcze bardziej zwiększy ten chaos we łbie.

A jak gdzie indziej piszesz, już ci wyszło,
że 17 jest dla ciebie dniem feralnym,
bo akurat tego dnia zacząłem prostować
te twoje nawiedzone pierdoły.

Zaczadziłeś się tymi swoimi okultystycznymi bredniami,
i powoli dusisz się od tego jadu węża. Lepiej się sam
opamiętaj zanim dopadnie cię mrok ciemności,
i twój los zakończy się na płaczu i zgrzytaniu zębów,
w miejscu gdzie nawet diabeł z bólu zapłacze.

88. Data: 2014-01-17 19:38:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod wrote:

> [...]
> opamiętaj zanim dopadnie cię mrok ciemności,
> i twój los zakończy się na płaczu i zgrzytaniu zębów,
> w miejscu gdzie nawet diabeł z bólu zapłacze.

"Jestem przyjezdnym na kuracji w Krynicy. Byłem w różnych kurortach w
Polsce, ale czegoś takiego nie widziałem. Jest dziś Niedziela Palmowa, a tu
taki szubrawiec, skończony łotr prowadzi roboty koło domu, przybija deski
gwoździami i robi szum przy ul. Leśnej. Będziesz skazany na wieczne
potępienie, tak jak ten łotr z lewej strony obok Jezusa konajacego na
krzyżu.

Jest wiele w świecie religii i każdy przestrzega swe prawa, a ty łajdaku
jesteś ochrzczony przez swych rodziców i stoczyłeś się do rynsztoku. Kup
sobie deski i zbijaj sobie wcześniej trumnę w niedziele i święta. W wielki
piątek jedz z rodziną mięso i zatruj się bo tyle wartasz. Pamiętaj że jeśli
bedziesz dalej tak postepował padnij trupem, a rodzinaa twa niech cię
zakopie jak psa koło płotu. Pamiętaj!"

http://youtu.be/zsykUHIjEqM

Twoje?
Na razie bawię się dobrze.

--
????
???

89. Data: 2014-01-17 20:42:03

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Zobacz ilu chorych psychicznie ma kuku na muniu na punkcie bozi, bo choroba i ta
religia działa na zasadzie oderwania człowieka od samego siebie, gdzie indziej
zachowanie gdzie indziej umysł. A tu chcą leczyć katolicyzmem czyli podatna osoba
dostanie pierdolca. Ostanio czytałem jak łajali na ustawieniach rodzinę bo praprapra
babcia miała aborcje.

90. Data: 2014-01-17 20:52:48

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 20:42, anioł śmierci pisze:
> [...]
dostanie pierdolca. Ostanio czytałem jak łajali na ustawieniach rodzinę bo praprapra

Ale Hellinger nic nie ma wspólnego z chrześcijaństwem! Jest szamanizmem,
można go nazwać komunizmem ze względu na kolektywizm sumienia i duszy
ale nie katolicyzmem.

Ideał kobiecej urody
[offtopic] Nie dla klubu go-go
Typ męskiej urody