Szampon oczyszczajacy

1. Data: 2003-03-09 12:33:06

Temat: Szampon oczyszczajacy
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam cieplutko krainy lasow i żubra:))
Pisze po raz pierwszy ale mam nadzieje,ze i mnie poratujecie swoimi radami.
Mam na imie Beata a czasami Pusia-to skrot od Podusi,jestem bowiem
przedszkolanka,tak mnie ochrzciły jakis czas temu dzieciaczki lubiace sie
troszke do mnie poprzytulac a znajomi podchwycili i tak juz
zostalo...czasami mam z tego powodu zabawne przygody,bowiem ludzie ,ktorzy
poznawali mnie tylko przez internet mysleli ,ze to nick od puszystego
kociaka i waże 150kg ale ja nic sobie z tego nie robie,wprawdzie mam kilka
kg za duzo ale jestem jaka jestem i jest super i bawia mnie te
niedomowienia.
Ale do rzeczy......Mam prosbe o podpowiedz w sprawie szamponu.Jakis czas
temu sciełam bardzo dlugie włosy,czego pożałowalam i obecnie zapuszczam je
od nowa a ponieważ były postopniowane,to żeby jakos wygladac musze
posiłkowac sie piankami i lakierem do włosow prawie codziennie.I tu mam
pytanie-popdpowiedzice jaki szampon oczyszczajacy jest najlepszy do
stosowania od czasu do czasu.Jakos nie moge natrafic na taki naprawde
oczyszczajacy?Aha..jeszcze jedno,czy peeling do włosow a szampon
oczyszczajacy to to samo?
Z gory dziekuje za Wasze rady :))
Pusia a czasami Beata(Białystok)

1. Data: 2003-03-09 15:12:58

Temat: Re: Szampon oczyszczajacy
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu !
to ja, maja z pl.rec.robotki-reczne :-))) witaj na grupce. ja we wrzesniu
takze scielam wlosy do pasa do dlugosci ramion. przed 2 miesiacami mialam
niemila kobieco-szpitalna przygode, po ktorej wlosy zaczely mi sie
niemilosiernie tluscic. posilkuje sie wiec roznymi specyfikami (aha, jutro
kolejny raz scienam wloski - maz nie wie :-))) w celu oczyszczenia ich z
resztek uzywam szamponu oczyszczajacego clairol (zielona butelka). jestem z
niego bardzo zadowolona. takze odzywke mam clairola.

maja

1. Data: 2003-03-09 20:30:09

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No hej tu Larysa jeszcze z długimi włosami, zastanawiam się właśnie czy je
ściąć.... skoro taka moda na "robótkach" ;-)))
Larysa - jeszcze bliżej żubrów mieszkająca

1. Data: 2003-03-10 07:40:45

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pytanie-popdpowiedzice jaki szampon oczyszczajacy jest najlepszy do
> stosowania od czasu do czasu.Jakos nie moge natrafic na taki naprawde

Bardzo dobry szampon oczyszczający ma pollena z serii "len" a w aptekach
można kupić szampon "pregaine", który w składzie ma dosłownie 5 czy 6
składników - żadnych dodatków, które obciążałyby włosy - bardzo dobrze się
je po nim rozczesuje a włosy są puszyste i błyszczące.
DominikaNM

Krem na noc ?
kosmetyki Flos Lek - co wybrac?
stylista w Krakowie.