Re: Szanowni Dietowicze, UWAGA:BARDZO DŁUGIE

From: "Piotr" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Szanowni Dietowicze, UWAGA:BARDZO DŁUGIE
Date: Fri, 11 Jan 2002 13:06:37 +0100

Użytkownik "news" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:a1miv8$75j$1@news.tpi.pl...
> Brawo za wywod,
> logiczny i przekonywujacy.
:-))
.
> Ja cztery miesiace temu rzucialm palenie na ...trzy miesiace.
> Przez te trzy zdazylam przytyc okolo 6 kg....

Przede wszystkim gratulacje za trzy miesiące. Potraktuj ten miesiąc
jako wpadkę i nie pal dalej. To się przytrafić może. Ja po 2 miesiącach
niepalenia miewałem tygodniówki, zwłaszcza po jakichś imprezach z piwem
etc. Nie ustawaj w próbach.
Po drugie olej dietę. Średnio ludzie przybierają właśnie ca 6 kg. Uwierz
i przekonaj swoją podświadomość, że to jest nic, w porównaniu z
korzyściami jakie będziesz miała po zerwaniu z nałogiem. Te 6 kg zawsze
zdążysz zrzucić, zwłaszcza w trakcie nadchodzącej wiosny. Zima nie jest
dobra na redukcję wagi. Tak więc olej strach przed wagą. 6 kg można
zrzucić w miesiąc jak się człowiek uprze...
Rozumiesz problem? Nie myśl o tyciu. Myśl o rzucaniu palenia.
Co do przegryzek. Mnie pomogła guma z nikotyną. Jestem przekonany, że
bez niej by mi się nie udało..Idealnie likwiduje objawy odstawienia
nikotyny. Jedyny mankament to taki, że od tego też można się uzależnić.
Ja po roku czasu nadal od czasu do czasu " pożuwam"
Druga rzecz to owoce, warzywa. Szczególnie jabłka.
I następna, nie wiem czy nie najważniejsza: pij dużo wody. Przynajmniej
trzy litry dziennie. ( nie dotyczy chorych na nadciśnienie). Moja żona
już 3. miesiąc nie pali, a nawet w torebce ma maleńką butelkę z wodą
mineralną. Pamiętaj - nie ma takiej chęci zapalenia papierosa, której
nie można opanować. A dwa łyki wody bardzo w tym pomagają.
A jak już nie wytrzymujesz to jedz co chcesz. Jak rzucisz to
zrzucisz:-)))
Pzdrw
Piotr