Re: Szanowni Dietowicze, UWAGA:BARDZO DŁUGIE

Data: 2002-01-11 13:26:00
Temat: Re: Szanowni Dietowicze, UWAGA:BARDZO DŁUGIE
Od: "news" <m...@w...pl>

chyba nie zrozumiales mnie za dobrze.
Znam cykl rzucania palenia, wiem co sie dzieje w kolejnych dniach,
miesiacach itd.,
Wiem tez dlaczego sie tyje i ile.
Tylko to jest wlasnie ten problem.
Nie jest prawda, ze jak rzucisz to zrzucisz.
Teraz jest mi ciezej, mimo, ze sie mecze i jem jakies dietetyczne pierdoly i
naturalne wypelniacze, otreby i itd. to nie moge zrzucic tak latwo jak
wczesniej zeby nie powiedziec wogole.
Myslalam , ze znasz jakis lepszy sposob niz guma i woda.... To znam i jakos
nie polecam, bo nie niweluje stresu tak jak ma sie WRAZENIE przy paleniu
papierosow.
A nie poddaje sie bo od jutra zaczynam od nowa....
MOze przestane palic i jesc?
Ciekawe co wtedy.
Jak znam siebie przytyje z powietrza.
Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz.