Szczepienie Brzoskwini

1. Data: 2002-01-16 15:54:13

Temat: Szczepienie Brzoskwini
Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sypie mi się stara brzoskwinia i nie wiem czy nie będę jej musiał
ściąć, ale zanim podejmę tę decyzję chciałbym spróbować poszczepić
(nigdy jeszcze nic mi się nie udało) i tutaj jest problem:

Kiedy i czy można zaszczepić brzoskwinie na podkładzie śliwy (mam od
groma samosiejek)?

Pozdrawiam
Ituś

2. Data: 2002-01-17 06:28:29

Temat: Re: Szczepienie Brzoskwini
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy i czy można zaszczepić brzoskwinie na podkładzie śliwy (mam od
> groma samosiejek)?

Lepiej spróbować z siewkami brzoskwiń są lepszymi podkładkami i łatwiej się
przyjmują zrazy.Ważne przy szczepieniu by zrazy były wcześniej pobrane np. już
w lutym i przechować je wilgotnej ziemi w chłodnym pomieszczeniu.
Pozdrawim Marek.

3. Data: 2002-02-25 11:49:46

Od: "Zagórski Softland" <z...@z...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Profesjonalista, tj. znajomy szkolkarz tylko od brzoskwin robi to
lipiec/sierpien + podkladka TYLKO z samosiejki
rakoniewieckiej ( sluze we wrzesniu pestkami )
mz

Użytkownik Ituś <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...

Co nowego w katalogach