Re: Szczepionek wystarczy

Data: 2021-02-07 17:06:21
Temat: Re: Szczepionek wystarczy
Od: trybun <M...@j...cb>

>>> https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????

> [...]
> szczepionkach, a oglaszaja sie specjalistami od nich. Podobnie jak
> ignoranci graja fachowcow od pogody, polityki, wypadkow lotniczych czy
> klimatu. Problem moze byc jednak wtedy, gdy oni nie zachowuja tego dla
> siebie, lecz podnosza wrzask i wszelkimi metodami chca swoje aberracje
> narzucic innym. Czytam przeciez o wielkich protestach przeciw
> lockdowns, planach atakow na transporty szczepionek, grozby pod
> adresem lekarzy. A z drugiej strony widze w gazecie osiem stron (o tej
> porze bywaja 3-4) nekrologow, relacje o epidemii w domach pomocy,

Czyżby, spotkałeś kogoś kto ci stanął na drodze do szczepień? A może
dostałeś odgórnie jakiś edykt aby się nie szczepić?  Daję głowę że to
wcześniej czy później to proszczepionkowcy zaczną terroryzować tych
którzy nie mają zamiaru poddawać się szczepieniom, i będzie to jedyny
terror w tej sprawie.