Szczepionek wystarczy

31. Data: 2021-02-07 17:05:31

Temat: Re: Szczepionek wystarczy
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.02.2021 o 23:59, jacek pisze:

> Trybunie, nie broń spraw, które są nie do obrony. W szczepionkach nie ma nic z
płodów, a jest jedynie zbadana i co za tym idzie znana już sekwencja części
koronawirusa, która po wstrzyknięciu do organizmu ludzkiego powoduje wytworzenie
odpowiednich przeciwciał. Więc jeśli wirus zawierający taka sekwencję molekularną
wtargnie do organizmu, jest ona natychmiast rozpoznawana przez nasz układ
immunologiczny i niszczona. Wot i cały cud.

> pozdrawiam, jacek

Niczego nie bronię, chcę tylko znać skład tych szczepionek i skoro
producent twierdzi że są bezpieczne to niech weźmie odpowiedzialność za
skutki ich użycia.

A co do szczegółów działania szczepionki to słyszałem inną wersję - otóż
rzekomo działa ona bardziej selektywnie niż typowe szczepionki które
pobudzają układ immunologiczny człowieka. Tak że nie ma nawet
przeciwwskazań do szczepienia dla chorych na toczeń, sm itd.

32. Data: 2021-02-07 17:06:21

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

>>> https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????

> [...]
> szczepionkach, a oglaszaja sie specjalistami od nich. Podobnie jak
> ignoranci graja fachowcow od pogody, polityki, wypadkow lotniczych czy
> klimatu. Problem moze byc jednak wtedy, gdy oni nie zachowuja tego dla
> siebie, lecz podnosza wrzask i wszelkimi metodami chca swoje aberracje
> narzucic innym. Czytam przeciez o wielkich protestach przeciw
> lockdowns, planach atakow na transporty szczepionek, grozby pod
> adresem lekarzy. A z drugiej strony widze w gazecie osiem stron (o tej
> porze bywaja 3-4) nekrologow, relacje o epidemii w domach pomocy,

Czyżby, spotkałeś kogoś kto ci stanął na drodze do szczepień? A może
dostałeś odgórnie jakiś edykt aby się nie szczepić?  Daję głowę że to
wcześniej czy później to proszczepionkowcy zaczną terroryzować tych
którzy nie mają zamiaru poddawać się szczepieniom, i będzie to jedyny
terror w tej sprawie.

33. Data: 2021-02-07 19:35:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.02.2021 o 17:05, trybun pisze:

> Niczego nie bronię, chcę tylko znać skład tych szczepionek

Jest znany. Doskonale o tym wiesz, a mimo tego dalej twierdzisz, że nie
wiesz. To nie jest normalne.

> i skoro
> producent twierdzi że są bezpieczne to niech weźmie odpowiedzialność za
> skutki ich użycia.

Już ci to tłumaczyłem i znowu nie dotarło... To nie jest normalne.

To nie jest wina producenta, że ktoś ma alergię na jakiś składnik. Tak
samo jak nie jest winą producenta serów, że ktoś ma alergię na ser, albo
na jego składnik.
Zdajesz sobie sprawę, że właśnie dlatego niektórzy nie jedzą sera i
niektórzy nie będą szczepieni?
Twierdzisz, że ser jest niebezpieczny? Orzeszki i truskawki też?

Jak nie wiesz, że masz alergię na jakiś składnik i zjesz coś, co ten
składnik ma, to producent ma ponieść za to odpowiedzialność? Zgadnij
dlaczego wymuszono na producentach podawanie pełnego składu produktu na
opakowaniu. Tak jak przy szczepionkach i wszelkich innych lekarstwach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2021-02-07 19:41:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.02.2021 o 17:06, trybun pisze:

> [...]
> wcześniej czy później to proszczepionkowcy zaczną terroryzować tych
> którzy nie mają zamiaru poddawać się szczepieniom, i będzie to jedyny

I bardzo dobrze. Trzeba jakoś chronić przed oszołomstwem tych, którzy
nie mogą się zaszczepić.
Zamiast zmuszać ich do szczepienia najlepiej by było gdzieś ich izolować
i pozwolić zadziałać matce naturze dla dobra ewolucji i zwiększenia
poziomu inteligencji, ale to niewykonalne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2021-02-07 20:43:55

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat napisał(a):
> Trzeba jakoś chronić przed oszołomstwem tych, którzy
> nie mogą się zaszczepić.

Czemu jest cicho o tych szczepieniach?
https://pbs.twimg.com/media/EtiOTcFXYAYSTTG?format=j
pg&name=large

Skoro wątkotwórca wrzucił coś o katolach, ja wrzucę dla równowagi coś o
postępowcach z usa:)
https://twitter.com/Arachnidualny/status/13570331297
60989192

36. Data: 2021-02-09 14:36:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:
> [...]
????????????????

> [...]
> wcześniej czy później to proszczepionkowcy zaczną terroryzować tych
> którzy nie mają zamiaru poddawać się szczepieniom, i będzie to jedyny

Dokładnie tak.
Strach proszczepionkowców przed osobami nieszczepionymi ma równie
irracjonalne podstawy, jak strach przed czarownicami. Czego się taki
zaszczepiony boi? Przecież WIERZY, że po szczepieniu ma być bezpieczny,
n'est-ce pas?
A MOŻE JEDNAK NIE WIERZY?
Dlaczego więc innym nie pozwala na sceptycyzm?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

37. Data: 2021-02-09 15:41:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2021 o 14:36, XL pisze:

> Dokładnie tak.
> Strach proszczepionkowców przed osobami nieszczepionymi ma równie
> irracjonalne podstawy, jak strach przed czarownicami. Czego się taki
> zaszczepiony boi?

Głupoty antyszczepionkowców.
A może również tego, że ma w rodzinie kogoś, kto się zaszczepić NIE MOŻE
i może się zarazić od durnego antyszczepionkowca.

> Przecież WIERZY, że po szczepieniu ma być bezpieczny,
> n'est-ce pas?

No i on będzie bezpieczny.
Ale nie każdy martwi się jedynie o własną dupę, tak jak ty.

> A MOŻE JEDNAK NIE WIERZY?
> Dlaczego więc innym nie pozwala na sceptycyzm?

Bo to nie jest sceptycyzm w kształt Ziemi, z którego można się pośmiać,
lecz zwykła głupota, która może kosztować kogoś życie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2021-02-10 13:21:17

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

????????????????

> [...]
> n'est-ce pas?
> A MOŻE JEDNAK NIE WIERZY?
> Dlaczego więc innym nie pozwala na sceptycyzm?

Strach, obawa  stadna, -  "a co będzie jak się okaże że to sceptycy
mieli rację i okazali więcej rozwagi"?, tego się obawiają najbardziej. I
dlatego stawiam że o ile sceptyków  trochę jest/będzie to jest gwarancja
że w taki czy inny sposób będą szykanowani.

39. Data: 2021-02-11 11:39:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:
> [...]
????????????????

> Strach, obawa  stadna, -  "a co będzie jak się okaże że to sceptycy
> mieli rację i okazali więcej rozwagi"?, tego się obawiają najbardziej.

Bingo!

> dlatego stawiam że o ile sceptyków  trochę jest/będzie to jest gwarancja
> że w taki czy inny sposób będą szykanowani.

Jest i będzie mnóstwo sceptyków. Jestem jednym z nich. Oczywiście odnośn
TEJ szczepionki, jako nieprzebadanej.
Nb. to szczepieni nią będą zagrożeniem. Lekarze wiedzą, ale milczą. Hint -
,,wzmożona wirulencja wirusa".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

40. Data: 2021-02-11 12:29:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 11:39, XL pisze:

> Nb. to szczepieni nią będą zagrożeniem. Lekarze wiedzą, ale milczą. Hint -
> ,,wzmożona wirulencja wirusa".

Wirulencja w szczepionkach, które nie zawierają wirusa. No no, coraz lepiej.

--
Ewa

szczsliwego nowego roku
Uwaga, to jest test
wirusozakazeni
Patriota/patriotyzm
sztuczna inteligencja wyprowadzona z katolicyzmu tradycyjnego