Szczepionek wystarczy

41. Data: 2021-02-11 13:55:39

Temat: Re: Szczepionek wystarczy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Wirulencja w szczepionkach, które nie zawierają wirusa. No no, coraz lepiej.

No fakt, coraz.
W tych organizmach, które go PRZED zaszczepieniem zdążyły złapać i mają.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

42. Data: 2021-02-11 18:11:17

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

????????????????

> Bingo!

> Jest i będzie mnóstwo sceptyków. Jestem jednym z nich. Oczywiście odnośn
> TEJ szczepionki, jako nieprzebadanej.
> Nb. to szczepieni nią będą zagrożeniem. Lekarze wiedzą, ale milczą. Hint -
> ,,wzmożona wirulencja wirusa".

No nie wiem, osobiście podchodzę do tych szczepień z dużą ostrożnością i
raczej sam z własnej woli się nie zaszczepię, zwłaszcza TĄ szczepionką.,
Ale  te kolejki do punktów szczepień zdają się świadczyć że jednak wielu
takich jak ja niema.

43. Data: 2021-02-11 18:29:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 18:11, trybun pisze:

> [...]
> i raczej sam z własnej woli się nie zaszczepię, zwłaszcza TĄ
> szczepionką., Ale  te kolejki do punktów szczepień zdają się świadczyć

I bardzo dobrze!

--
Ewa

44. Data: 2021-02-11 20:44:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> raczej sam z własnej woli się nie zaszczepię, zwłaszcza TĄ szczepionką.,
> Ale  te kolejki do punktów szczepień zdają się świadczyć że jednak wielu

To jedna z tych nielicznych dobrych wiadomości.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

45. Data: 2021-02-12 15:27:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> raczej sam z własnej woli się nie zaszczepię, zwłaszcza TĄ szczepionką.,
> Ale  te kolejki do punktów szczepień zdają się świadczyć że jednak wielu

Wręcz przeciwnie, jest bardzo wielu:
https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce,szc
zepienia-przeciw-covid-19-w-polsce--zaszczepisz-sie-
-sonda,artykul,58926385.html

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

46. Data: 2021-02-12 16:45:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2021 o 15:27, XL pisze:

> Wręcz przeciwnie, jest bardzo wielu:
> https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce,szc
zepienia-przeciw-covid-19-w-polsce--zaszczepisz-sie-
-sonda,artykul,58926385.html

Na szczęście prawie 70% jest za.

--
Ewa

47. Data: 2021-02-13 13:04:07

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 18:29, FEniks pisze:

> I bardzo dobrze!

Możliwe, ale niekoniecznie.

48. Data: 2021-02-13 13:05:03

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> Wręcz przeciwnie, jest bardzo wielu:
> https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce,szc
zepienia-przeciw-covid-19-w-polsce--zaszczepisz-sie-
-sonda,artykul,58926385.html

Może gdzie indziej jest inaczej,. Jednak z tego co widzę w pobliskim
miasteczku to ludzie nieomal biją się o pierwszeństwo w tym szpilowaniu.
Zachowują się dokładnie tak jak w kolejce do Lidla który ogłosił duże
promocje na wszystkie towary.

szczsliwego nowego roku
Uwaga, to jest test
wirusozakazeni
Patriota/patriotyzm
sztuczna inteligencja wyprowadzona z katolicyzmu tradycyjnego