Szczepionki to zło?

31. Data: 2017-12-12 10:24:28

Temat: Re: Szczepionki to zło?
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio wrote:

> Z jakim posłem się identyifkujesz?

Najbardziej z Jackiem Wilkiem. Ale jest też paru innych: J.Kulesza,
M.Jakubiak, S.Tyszka, T. Jaskóła. No i pozytywne zaskoczenie - Leroy.
J.

32. Data: 2017-12-12 12:00:37

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
ym-plucu,aktualnosci-artykul,24109,r1.html

ny/item/121264-szczepienia-orezem-wojny-prof-maria-d
orota-majewska

u-niepodleglosci-tego-domaga-sie-wiceminister-na-kon
ferencji-o-antysemityzmie

> Więcej bolszewii to Ci chciała PO wprowadzić. Słuchałabyś teraz wytycznych
> Brukseli do spełnuenia na już,
Tia. SLD chciała, żebym słuchała wytuycznych Moskwy. PO - Brukseli. Teraz
dla odmiany mam słuchać wytycznych Waszyngtonu i Tel Awiwu. Co za różnica?
Ja chcę słuchać wytycznych z Warszawy.

> a chodziłabys kanałami, żeby swoją osobą
> nie rozdrażnić jakiegoś ?uchodźcy? i, jeślibyś nawet wyszła z tego cało,
> to by Cię jeszcze w sądzie o rasizm skarżył, po czym straciłabyś robotę. I
> nawet kanapki z szynką nie mogłabyś dziecku dać do szkoły, bo to nie
> halal... Vide Szwecja, Francja, Niemcy.

Ale za to mogę hanukę obchodzić, co nie?
ww.zbawienie.com/images/237546.jpg

> Ale do Unii chciałaś, czy nie? Daję głowę, że aż przebierałaś nogami do
> niej.

Masz po głowie.
BTW, wtedy, przed Traktatem Lisbońskim( kto to wtedy był prezydentem?) to
była inna Unia.

> Tymczasem JA potrafiłam z góry przewidzieć ten ?raj? i byłam przeciw.
> I ponoszę teraz razem z Tobą skutki Twojego głosowania, nie sarkam, tylko
> robię swoje, żeby pomimo tego ?raju? próbować normalnie żyć i planować
> moją i bliskich polską (!!!) przyszłość. No ale do tego, jak mówiłam,
> potrzeba podstawowej rzeczy - umiejetności klasyfikowania swoich
> priorytetów. To coś w stylu ?kupić samochód czy chleb?.

I głosujesz na tych, co obiecywali, ze bedą walczyć o wieksze dotacje unijne
dla rolnbików - fajnie jest być przeciw i przytulac hajs?

> Niech ta reszta wybiera skutecznie, zamiast mnie winić, że wybierałam
> inaczej. Mam prawo. Zwłaszcza, że ja się ich wyborowi poddałam na 8 lat i
> już basta, starczy. Wkurzyłam się i poszłam w skuteczność. / jak to się
> brzydko mówi

AWS też tak mówił. Ale spokojnie, niedługo skończy się forsa, a jak się
kończy forsa, to się walą kolosy. A obecna władza robi wszystko, zeby
zarżnąć przedsiębiorczość, a najoperatywniejszych wygonić z biznesem za
granicę.

> TAK! Można.
> To był właśnie TEN JEDYNY przypadek, kiedy standardowa POwska mantra ?ni
> ma? obróciła się na pożytek kogoś innego niż ich samych.

No to nie mamy szans.
Radziwiłł zrobi wszystko, żeby koncerny były zadowolone.

33. Data: 2017-12-12 19:02:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

> Najbardziej z Jackiem Wilkiem. Ale jest też paru innych: J.Kulesza,
> M.Jakubiak, S.Tyszka, T. Jaskóła.

Gdzie oni są? Nie znam. Chyba głosują bardzo cicho - byle diety leciały.

> No i pozytywne zaskoczenie - Leroy.
> J.

Ten sam, który pieprznął babola o tysiącu kanapek??? No, zaiste może
zaskakiwać - rzetelnością ?

--
XL
"Polskie" obozy koncentracyjne:

34. Data: 2017-12-18 11:41:51

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Gdzie oni są? Nie znam. Chyba głosują bardzo cicho - byle diety leciały.

No sałatek w ławach nie jadają, to i nie słyszałaś. Ich wystąpień reżimowa
też nie puści, bo jeszcze by jakiegoś pisiora do myślenia nakłonili.

> Ten sam, który pieprznął babola o tysiącu kanapek??? No, zaiste może
> zaskakiwać - rzetelnością ??

Ten prosty chłopak z kieleckiego blokowiska, o którym myślałam, że komuś się
pomerdało, żeby szarpidruta posłem zrobić. A jednak ten szarpidrut okazał
się człowiekiem, który dobrze gada, mimo, że skażony jest socjalizmem.
BTW, ja wiem, że dla ciebie każdy, któ mówi o wolnosci, to oszołom.

35. Data: 2017-12-18 14:29:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

> No sałatek w ławach nie jadają,

Nie - bo jadają w Starym Domu. Spotykam.

> to i nie słyszałaś. Ich wystąpień reżimowa
> też nie puści, bo jeszcze by jakiegoś pisiora do myślenia nakłonili.

Ani nikogo do myślenia nie nakłonią, ani od romansowania, jedzenia sałatek,
nocowania i puczowania w Sejmie nie odwiodą.
Taki finansow(an)y balast. Nic więcej. Żeby puste miejsca zapełniał - na
koszt obywatela.

> Ten prosty chłopak z kieleckiego blokowiska, o którym myślałam, że komuś się
> pomerdało, żeby szarpidruta posłem zrobić.

A ja nadal tak myślę.

> A jednak ten szarpidrut okazał
> się człowiekiem, który dobrze gada, mimo, że skażony jest socjalizmem.
> BTW, ja wiem, że dla ciebie każdy, któ mówi o wolnosci, to oszołom.

O wolności w ujęciu owsiakowym (,,róbta, co chceta"). Tak, oszołom.

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite

36. Data: 2017-12-18 14:36:23

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2017 o 14:29, XL pisze:
> O wolności w ujęciu owsiakowym (,,róbta, co chceta"). Tak, oszołom.

Jan Paweł II kiedyś mówił czym jest prawdziwa Wolność.
Wolność to zadanie.
https://www.youtube.com/watch?v=TYeXOsdWFAM

<<Wolność wszakże może przerodzić się w swawolę, a swawola - jak wiemy
również z naszych własnych dziejów - może omamić człowieka pozorem
złotej wolności. Co krok jesteśmy świadkami jak wolność staje się
zaczynem różnorodnych niewoli człowieka, ludzi, społeczeństw: niewola
pychy i niewola chciwości, i niewola zmysłowości, i niewola zazdrości,
niewola lenistwa, i niewola egoizmu, nienawiści. Człowiek nie może być
prawdziwie wolny jak tylko przez miłość. Miłość Boga nade wszystko. I
miłość ludzi - braci, bliźnich, rodaków... Tego właśnie uczy nas Chrystus,
który do końca umiłował. Maryjo, Królowo Polski, jestem przy Tobie,
pamiętam, czuwam. Amen.>>
-----
Taką Wolność to ja chcę, a nie taką jak głoszą "wolnościowcy" czy
Owsiak. Typu wolność taplania się w błocie, bo g.. cię obchodzi jak chcę
spędzać swój czas.

37. Data: 2017-12-18 14:44:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-----
> Taką Wolność to ja chcę, a nie taką jak głoszą "wolnościowcy" czy
> Owsiak. Typu wolność taplania się w błocie, bo g.. cię obchodzi jak chcę
> spędzać swój czas.

Dzięki za te słowa. Wiarę w Polakow mi przywracasz.

38. Data: 2017-12-18 15:02:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-18 o 14:29, XL pisze:

> Nie - bo jadają w Starym Domu. Spotykam.

Spotykasz, ale nie znasz.
Masz zadziwiającą umiejętność wymyślania uzasadnień na wszystko. W razie
potrzeby grasz na skrzypcach, dzieci to naukowcy, ty jesteś
najpiękniejsza, najmądrzejsza i masz dostęp do utajnionej wiedzy, której
nikt oprócz ciebie nie zna. Oczywiście jesteś patriotką i kochającą
bliźnich przykładną katoliczką. I nikt cię nie przekona, że czarne jest
czarna, a białe jest białe.

> O wolności w ujęciu owsiakowym (,,róbta, co chceta"). Tak, oszołom.

Przecież ty nie wiesz co to jest wolność. Ty wolnością nazywasz
ograniczanie praw człowieka, obowiązek nauczania religii w szkołach,
zakaz antykoncepcji i fosę z drutem kolczastym na granicach.
Możliwość narzucania innym swoich fobii to nie jest wolność, po prostu
mylisz jak zwykle pojęcia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2017-12-18 15:15:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-18 o 14:36, pinokio pisze:

> Taką Wolność to ja chcę, a nie taką jak głoszą "wolnościowcy" czy
> Owsiak. Typu wolność taplania się w błocie, bo g.. cię obchodzi jak chcę
> spędzać swój czas.

I tak cię to strasznie boli, że ktoś na koncercie potapla się w błocie?
Co cię to w ogóle obchodzi? Jest jakiś nakaz taplania się w błocie?
Zrozumiałbym twoje oburzenie, gdyby ktoś cię zmuszał do nauki religii,
np. muzułmańskiej. Że w szkole zamiast nauki miałbyś wbijane do głowy
jakieś bajki o dziewicach w niebie, albo że żyd został królem Polski.
To bym zrozumiał. Ale taplanie się w błocie? Na koncercie, do którego
nikt cię nie zmuszał?
Tak. Gówno cię to powinno obchodzić.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr