Szkieletczyzna...

21. Data: 2014-11-18 07:48:12

Temat: Re: Szkieletczyzna...
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
an-kowalski-my-bog-

> Nie wiem, ale jakoś ten Kowalski nie wzbudza mojego zaufania.

A widziałeś jak w tamtym roku potrafił opanować tłum i nie dopuścił do
starcia z policją na Marszu Niepodległości? Miał do dyspozycji tylko
szczekaczkę i mózg.

22. Data: 2014-11-18 08:38:02

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
e.net...

Dnia Mon, 17 Nov 2014 23:20:50 +0100, Chiron napisał(a):

an-kowalski-my-bog-

>Każdy z nich jest POTRZEBNY.

Nawet sędzia Kryże.

23. Data: 2014-11-18 09:13:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-17 23:05, Chiron pisze:

> "Córka ma wszak tę samą moc, co i matka, jest jej "połową" , niezbędną,
> żeby na ziemi panowała obfitość. Jedna
> połowa - jako Matka Bogini - została przydzielona życiu w jego jawnej,
> radosnej, karmiącej formie, zaś druga - jako
> Córka Bogini - została przydzielona śmierci. W formie nie-jawnej,
> schowanej przed ludzkim wzrokiem, bo groźnej.
> Tyle tylko, że obie rozdzielone połówki doskonale wiedziały, że są
> jednością, dlatego jedna nie może istnieć ani
> działać, ani rodzić, ani umierać bez drugiej."

Ciągle czytasz czy wynotowałeś sobie co lepsze fragmenty? ;)

Ewa

24. Data: 2014-11-18 09:20:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ciągle czytasz czy wynotowałeś sobie co lepsze fragmenty? ;)

Czytam po raz kolejny- właściwie wracają do mnie różne fragmenty...i jeżdżę.
To magiczne miejsce. I tak bardzo w naszej kulturze zapomniane.

--

Chiron

---
Avast.

25. Data: 2014-11-18 09:40:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-18 09:20, Chiron pisze:

> Czytam po raz kolejny- właściwie wracają do mnie różne fragmenty...

Masz w wersji elektronicznej czy udało Ci się nabyć papierową?

Ewa

26. Data: 2014-11-18 10:04:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Masz w wersji elektronicznej czy udało Ci się nabyć papierową?

Wersja papierowa- ale inne tłumaczenie, niż mi podałaś- trochę inny tytuł,
inny wydawca. Treść ta sama. W wersji elektronicznej nie udalo mi się
znaleźć.

--

Chiron

---
Avast.

27. Data: 2014-11-18 10:05:32

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-17 o 00:48, XL pisze:
> ...poparła PiS - najwyższa frekwencja!
> http://i.wp.pl/a/f/jpeg/34072/infografika_sejmiki1.j
peg

> PS. Przy okazji - czyż nie ciekawe, że wzdłuż całej wschodniej granicy
> zwycięża PiS?

No ale co w związku z tym? To dobrze że wygrała partia rządzona przez
oszusta pozującego na wielkiego opozycjonistę, który gdy był przy
korycie to zamiast naprawy Polski koncentrował się na wykańczaniu swoich
kolegów z koalicji? A co gorsza to jego obecne zwycięstwo spowodowało że
do władzy znowu nie dojdą porządni ludzi nad którymi Układ POSLDPiSPSL
nie ma władzy?

To tylko naiwne statystyki - w rzeczywistości przy obecnych układach nie
ważne kogo ogłaszają tam zwycięzcą, dla Polski i Polaków to porażka.

28. Data: 2014-11-18 18:55:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2014 07:48:12 +0100, krys napisał(a):

an-kowalski-my-bog-

> A widziałeś jak w tamtym roku potrafił opanować tłum i nie dopuścił do
> starcia z policją na Marszu Niepodległości? Miał do dyspozycji tylko
> szczekaczkę i mózg.

I to się nazywa Charyzma.

29. Data: 2014-11-18 19:06:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2014 10:05:32 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
> kolegów z koalicji? A co gorsza to jego obecne zwycięstwo spowodowało że
> do władzy znowu nie dojdą porządni ludzi nad którymi Układ POSLDPiSPSL

Cóż, widocznie są ZA MAŁO porządni, żeby się wybić samą porządnością...
Trzeba jesczze coś ZROBIĆ dla Polski.

> To tylko naiwne statystyki - w rzeczywistości przy obecnych układach nie
> ważne kogo ogłaszają tam zwycięzcą, dla Polski i Polaków to porażka.

Żaden 44 nie przyjdzie, a ktoś musi.

30. Data: 2014-11-18 20:07:29

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
et...

>I to się nazywa Charyzma.

Dajcie linka na ta charyzmę, bo zdaje się poprzednio było większe
napieprzanie niż teraz.

Mądry Bokser. Czasem siła i mądrość idą w parze.
O manipulacji w rodzinie.
Czy polski naród debilnieje?
Teatr
Paranoja przeprowadzkowa