Re: Szkoła orląt i kurcząt

Data: 2011-01-21 15:00:03
Temat: Re: Szkoła orląt i kurcząt
Od: zażółcony <r...@x...pl>

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ihc5ud$26o$1@usenet.news.interia.pl...

> Jaką? Pan Jarosław Kaczyński stwierdził wczoraj, że: "na miejscu premiera
> kazałby służbom specjalnym dokładnie się przyjrzeć tym wszystkim
> ekspertom, zwłaszcza z pism lotniczych"
>
> Pan Adam Hoffman dzielnie bronił wypowiedzi swego szefa, zastanawiając się
> co się kryje za tym, że niektórzy eksperci maja takie samo zdanie jak
> Rosjanie...
>
> Redart, tu nie chodzi o to CO mówisz... ważne jest żebys nie miał takiego
> samego zdania jak Rosjanie
>
> Stalker, więc lepiej sie tak nie upieraj, bo jak pan Jarosław wróci do
> [...]
Pieprzyć to :) Mój ojciec przeżył represje to i ja dam radę :)

A wszystkim zmęczonym teoriami spiskowymi i tym naszym bagienkiem,
ale ciągle 'w temacie' polecam, dla odmiany:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_w_Bhopalu
Tam też były teorie spiskowe, sabotaż ... Dzięki teorii sabotażu
"właściciel katastrofy" do dzisiaj nie wziął odpowiedzialności
za tragedię, nie wypłacił odszkodowań, nie sfinansował
programów usuwających skutki ...

Sabotaż ...

Piękne słowo. Piękny eufemizm dla calej kaskady zaniedbań
i naruszeń: cięcie kosztów, tereny zaludnione, zastosowanie
tańszych cyjanków zamiast bezpieczniejszych X, likwidacja
drogiego w utrzymaniu chłodzenia ...

I co ważne - to nie Rosjanie ani nie Polacy, tylko
koncern USA.