Szkolka lub centrum ogrodnicze w okolicach Monachium

1. Data: 2006-06-20 18:40:03

Temat: Szkolka lub centrum ogrodnicze w okolicach Monachium
Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie, gdzie w okolicach Monachium jest jakies fajne centrum
ogrodnicze lub szkolka?

Agnieszka Biernacka

2. Data: 2006-06-20 19:14:42

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jun 2006 20:40:03 +0200, Agnieszka Biernacka
<a...@g...pl> wrote:

> Czy ktos wie, gdzie w okolicach Monachium jest jakies fajne centrum
> ogrodnicze lub szkolka?

wydaje mi sie, ze pl.xxx.xxx czemus jednak sluzy... to chyba nie tylko
oznaczenie jezyka grupy, nie sadzisz?..

3. Data: 2006-06-20 19:26:54

Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

*Gustaw H.* napisał(a):

> wydaje mi sie, ze pl.xxx.xxx czemus jednak sluzy... to chyba nie tylko
> oznaczenie jezyka grupy, nie sadzisz?..

Według http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#czemu_sluz
a to jest
jedynie oznaczenie języka grupy a pytać można o rzeczy dowolne :)

Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
With money you can buy a doctor, but not good health.

4. Data: 2006-06-20 19:50:56

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gustaw H." napisał:

> wydaje mi sie, ze pl.xxx.xxx czemus jednak sluzy... to chyba nie tylko
> oznaczenie jezyka grupy, nie sadzisz?..

Nie sadze ;) Nie widze powodu, dla ktorego nie mozna sie pytac o miejsca,
gdzie mozna kupic rosliny w innych krajach.

Ja nie znam niemieckiego ni w zab, usilowalam wymyslic jak tego szukac ze
slownikiem i mi sie nie udalo ;) Kilka osob mieszka poza Polska, albo
jezdzi, wiec moze bedzie wiedzialo.A jak nie, to moze mi ktos chociaz powie
jak jest centrum ogrodnicze po niemiecku ;)

Z nadzieja na fajna roslinnosc, pozdrawiam ;)
Agnieszka Biernacka

5. Data: 2006-06-20 19:55:51

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jun 2006 21:26:54 +0200, Marek Szapajko <f...@t...pbz>
wrote:

> Według http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#czemu_sluz
a to jest
> jedynie oznaczenie języka grupy a pytać można o rzeczy dowolne :)

dlatego napisalem ze mi sie wydaje ;)
co nie zmienia faktu ze uwazam ze na jakiejs grupie lokalnej szybciej
mozna by bylo uzyskac takie informacje.

6. Data: 2006-06-20 19:59:24

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" napisał:

> Jak mnie zabierzesz to Ci pokażę w samym Monachium, bo adresów
> nie znam.Oprowadzę po botaniku.

Chetnie bym sama pojechala, ale to jedzie moj slubny. W ramach
zadoscuczynienia za straty moralne wynikle z jego nieobecnosci obiecal
zielenine ;) Ale on z niemieckim tak jak ja - jak mu dam mapke dojazdu i
kartke z lista odmian, to kupi (mam nadzieje ;) Moze by sie te brunery w
odmianach udalo kupic?

Jaga

7. Data: 2006-06-20 20:02:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos wie, gdzie w okolicach Monachium jest jakies fajne centrum
> ogrodnicze lub szkolka?

Jak mnie zabierzesz to Ci pokażę w samym Monachium, bo adresów
nie znam.Oprowadzę po botaniku.
Pozdrawiam.mirzan

8. Data: 2006-06-20 20:52:35

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze by sie te brunery w
> odmianach udalo kupic?

Nie warto, można dostać w kraju.Ale piwonie watro przywieźć, mam
dwie niemieckie, bardzo udane.
Pozdrawiam.mirzan

9. Data: 2006-06-20 20:55:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> napisał w
wiadomości news:e79kk2$ko3$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> zielenine ;) Ale on z niemieckim tak jak ja - jak mu dam mapke dojazdu i
> kartke z lista odmian, to kupi (mam nadzieje ;) Moze by sie te brunery w

Ty lepiej powiedz ślubnemu, i to tak z parę razy i z zastosowaniem środków
perswazji, że niczego spoza listy nie ma Ci kupować! Bo przywiezie jakieś
pospolite barachło i jeszcze dumny z siebie będzie!

Pozdrawiam, Basia + bagaż doświadczeń;)

10. Data: 2006-06-20 22:49:17

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" napisała:

> Ty lepiej powiedz ślubnemu, i to tak z parę razy i z zastosowaniem środków
> perswazji, że niczego spoza listy nie ma Ci kupować! Bo przywiezie jakieś
> pospolite barachło i jeszcze dumny z siebie będzie!

Juz zaczelam tlumaczyc ;) Moze zapamieta ;) A jak nic nie znajdzie, to
trudno, przynajmniej bedzie mial jakies zajecie ;)

Pamietam opowiesc o wilcu i Brazyli (czy co tam bylo) z tabazy. Usmialam sie
setnie ;)

Jaga

Orfa Złota - narybek
co na ładny żywopłot