Re: Szukam Osób noszących tak jak ja aparaty słuchowe.

From: "Trasher" <t...@c...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Szukam Osób noszących tak jak ja aparaty słuchowe.
Date: Tue, 3 Aug 2004 08:22:56 +0200

> [.....]
> zupelnie
>
> Zgadza się ......
> tylko, przy dużych niedosłuchach, nie ma się czego czarować ....
> wewnątrzuszne nie zdawają egzaminu ale to tylko taka dygresja. Też bardzo
> chciałam wewnatrzuszne, myśłałąm, że to będzie komfort dla mnie i .....
> otoczenia :-)))Niestety nie zdały egzaminu ale z zausznymi też da się żyć
> uśmiechem ;-)

Tez slyszalem o tych ograniczeniach. Na szczescie ja moglem takowe nosic i
teraz czuje lepszy komfort... Ale jak dlugo?? Wada sluchu od jakiegos czasu
mi sie poglebia i moze sie okazac iz znow wroce do zausznych. Na szczescie
patrze teraz na to nieco inaczej i nie przejmuje sie sie "to widac"...

rowniez pozdrawiam Trasher