Szukam Osób noszących tak jak ja aparaty słuchowe.

11. Data: 2004-08-01 12:51:49

Temat: Re: Szukam Osób noszących tak jak ja aparaty słuchowe.
Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trasher" <t...@c...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cea96e$29e7$1@news2.ipartners.pl...

> Witam
> Rowniez mam ubytek sluchu po 50% na kazde ucho, ale bez aparatow nie moge
> sie obyc.
[.....]
>Jakis czas pozniej
> wystaralem sie o aparaty na obydwa uszy (stereo) cyfrowe, wewnatrzuszne,
> nieporownywalnie lepszej klasy jak poprzedni i swiat dziekow nabral
zupelnie
> innego wymiaru :))

Zgadza się ......
tylko, przy dużych niedosłuchach, nie ma się czego czarować ....
wewnątrzuszne nie zdawają egzaminu ale to tylko taka dygresja. Też bardzo
chciałam wewnatrzuszne, myśłałąm, że to będzie komfort dla mnie i .....
otoczenia :-)))Niestety nie zdały egzaminu ale z zausznymi też da się żyć z
uśmiechem ;-)

>Skonczylem studia, poznalem wspaniala kobiete (teraz juz
> zone :-), mam prace, mnostwo przyjaciol...
> Tak wiec uszy do gory! :)

O to to .... :-))))))

--
Do usłyszenia
Sylwi@

12. Data: 2004-08-01 13:02:12

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew" <W...@t...radom.pl> napisał w wiadomości

> Nie powinnac siadac za kierownice bez aparatu sluchowego.
> Przepraszam, ze sie wtracilem, ale stanowisz zagrozenie dla siebie i
innych
> uczestnikow ruchu drogowego. To jest chyba brak wyobrazni ...

Witaj Zbigniewie,
Tu możnaby polemizować.
Myślałam podobnie jak Ty, odłożyłam prawo jazdy bo przestałam reagować na
pewne dźwieki. Mianowicie razu pewnego przy zamkniętych oknach, zimą, złej
widoczności ..... mając ściszone aparaty słuchowe nie usłyszałam
nadjeżdżające na sygnalej karetki pogotowia.
Od tego dnia nie zasiadłam za kierownicą samochodu choć uwielbiałam
prowadzić samochód. Podjełam tą decyzję świadomie i do dnia dzisiejszego
słowa dotrzymuję jednak .......
po latach, kiedy nauczyłam się życia w aparatach słuchowych, reakcji, innego
patrzenia na otoczenie wiem, że gdyby zawsza potrzeba usiądę i pojadę i będę
jeździła. Osoby niesłyszące bądź niedosłyszące są w stanie dobrze prowadzić
samochód i nie stanowić zagrożenia na drodze. Inni natomiast powinni zwrócić
uwagę na oznakowanie samochodu, które wskazuje, że samochód prowadzi osoba
niesłysząca.

Pogodnego dnia,

13. Data: 2004-08-01 13:05:25

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr 'Gerard' Machej" <g...@a...eu.org> napisał w
wiadomości news:cec4pi$kte$1@inews.gazeta.pl...
[...]
> Pozdrawiam serdecznie,
> Gerard
>
> PS. A na dowód, że może być dobrze powiem, że moja narzeczona dobrze
> słyszy, a mój słuch jej nie przeszkadza ;)

Dzień dobry :-)

Żyjesz widzę :-))))
A ja już myślałam, że na księżyc wyjechałeś :-)))

Przepraszam za prywatę ;-))))

14. Data: 2004-08-01 21:09:00

Od: "jolka kur" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alicjo , a nie mowiłam , że jak Sylwi wroci to zaraz sie milej zrobi
wszystkim, chyba mam racje ze wszystkim?

15. Data: 2004-08-02 14:47:52

Od: "RafalZielinski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwi@" <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:ceipql$nsg$1@atlantis.news.tpi.pl...

Inni natomiast powinni zwrócić
> uwagę na oznakowanie samochodu, które wskazuje, że samochód prowadzi osoba
> niesłysząca.

Sorry,ze zapytam, bo moze wyjde na niedouczonego ignoranta, ale czy
samochody nieslyszacych kierowcow maja jakies inne znaczki niz standardowe?
Jesli tak to jak one wygladaja?

Pozdrawiam

Rafal Z.

16. Data: 2004-08-02 19:44:04

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RafalZielinski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sylwi@" <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> napisał w
> wiadomości news:ceipql$nsg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Sorry,ze zapytam, bo moze wyjde na niedouczonego ignoranta,

Slyszałam,
że podobno lepiej zadawać głupie pytania niż pozostać niedouczonym
i sama też od czasu do czasu takie pytania zadaję więc nie mamy się czym
przejmować.

> czy samochody nieslyszacych kierowcow maja jakies inne znaczki niz
> standardowe? Jesli tak to jak one wygladaja?

Znaczkiem jest przekreślone ucho na niebieskim tle.
Jednak nie jest ono bezwarunkowo obowiązujące. Niestety osoby niesłyszące
bardzo się temu w swoim czasie sprzeciwiły bowiem uznały taki nakaz za
ograniczanie wolności. Niemiej jednak wiele osób mających kłopoty z słuchem
umieszcza te znaczki na tylnej szybie.

17. Data: 2004-08-02 22:12:24

Od: "RafalZielinski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwi@" <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:cem8ob$3uk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

> bardzo się temu w swoim czasie sprzeciwiły bowiem uznały taki nakaz za
> ograniczanie wolności. Niemiej jednak wiele osób mających kłopoty z

Dziekuje za odpowiedz. Rzeczywiscie teraz kojarze, ale widzialem to tylko
bodajze raz

rafal z

18. Data: 2004-08-03 06:22:56

Od: "Trasher" <t...@c...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chciałam wewnatrzuszne, myśłałąm, że to będzie komfort dla mnie i .....
> otoczenia :-)))Niestety nie zdały egzaminu ale z zausznymi też da się żyć

Tez slyszalem o tych ograniczeniach. Na szczescie ja moglem takowe nosic i
teraz czuje lepszy komfort... Ale jak dlugo?? Wada sluchu od jakiegos czasu
mi sie poglebia i moze sie okazac iz znow wroce do zausznych. Na szczescie
patrze teraz na to nieco inaczej i nie przejmuje sie sie "to widac"...

rowniez pozdrawiam Trasher

19. Data: 2004-08-03 09:41:02

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi sie poglebia i moze sie okazac iz znow wroce do zausznych. Na szczescie
> patrze teraz na to nieco inaczej i nie przejmuje sie sie "to widac"...

Ja też tak myślałam, widać nie jest to odosobnione myślenie.
Mnie również się pogłębia choć w tej chwili bardzo powoli i mam nadzieję
dożyć wnuków nie żyjąć w świecie zupełnej ciszy, choć i na nią jestem
przygotowana.
Tak więc .... nie ma się czego przejmować tylko korzystać ile się da i jak
się da ;-)))

20. Data: 2004-08-03 09:51:23

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości

> Dziekuje za odpowiedz. Rzeczywiscie teraz kojarze, ale widzialem to tylko

Cóż ...
może jednak świadczy to o odpowiedzialności, że jeżdżą jedynie osoby, które
czują sie na siłach, znające dobrze swoje możliwości i posiadające
wyostrzoną spostrzegawczość choć tej raczej nam jej nie brakuje bo jest
rzeczą udowodnioną, że brak jednego ze zmysłów wyostrza inne.
Jeżeli ktoś czuje się na siłach jechać samochodem bez aparatów nie widzę w
tym nic zdrożnego, znaczek na szybkie zawsze może pomóc w ocenie sytuacji
ludziom z zewnątrz ale pozostawmy do to decyzji każdej osobie indywidualnie,
nie jesteśmy wszak ludźmi bezmyślnymi .......

Pomyślności Wszystkim,
--
Do usłyszenia
Sylwi@
Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
To wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

Trojkolowy motorower
Renta socjalna a ulga w PKP
Umiarkowanie niepelnosprawny a czesciowo niezdolny do pracy
strony internetowe ON
USTROŃ`2004 .... słów kilka,