Szukam przypraw - garmasala i haldi

1. Data: 2003-06-05 12:04:30

Temat: Szukam przypraw - garmasala i haldi
Od: "Mierzwiki" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo jakos tak :-)
Witam, poszukuje w Warszawie lub okolicach sklepu z przyprawami hinduskimi,
orientalnych czy cos w tym stylu. Kiedys byl taki sklep naprzeciw Geanta w
Jankach, ale niestety zostal zlikwidowany. Moze ktos z Was wie czy w ogole,
a jezeli to gdzie jest taki przybytek w stolycy?

Bede bardzo wdzieczna za namiary, a w ramach wdziecznosci podam pakistanski
sposob na kurczaka z tymi wlasnie przyprawami (ale najpierw musze go wydobyc
od mojego brata).

Pozdrawiam

Aga

1. Data: 2003-06-05 12:21:37

Temat: Re: Szukam przypraw - garmasala i haldi
Od: maruda <m...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

05.06.2003 14:04, persona, tytułująca się 'Mierzwiki', napisała:
> [...]
> sposob na kurczaka z tymi wlasnie przyprawami (ale najpierw musze go wydobyc

Skład garam masala podałem w wątku "kurczak korma"

1. Data: 2003-06-05 20:22:37

Od: "Czarek Gmyz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mierzwiki" <b...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pakistanski
> sposob na kurczaka z tymi wlasnie przyprawami (ale najpierw musze go

Sklepow orientalnych, gdzie mozna kupic rozmaite rzadko spotykane przyprawy
jest masa polecam przy Samirze na tylach Bibliteki Narodowej na terenie bazy
MPO
Czarek

1. Data: 2003-06-06 08:55:41

Od: "Mierzwiki" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek Gmyz wrote:

> Sklepow orientalnych, gdzie mozna kupic rozmaite rzadko spotykane
> przyprawy jest masa polecam przy Samirze na tylach Bibliteki
> Narodowej na terenie bazy MPO

Niby cale mnostwo, ale jak nie wiem konkretnie (a nie wiem), to jednak
ciezko znalezc :-)
Nie za bardzo wiem jednak co to jest Samira, ale sprobuje namierzyc. Dzieki
:-)

Aga

1. Data: 2003-06-06 09:06:18

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciezko znalezc :-)
> Nie za bardzo wiem jednak co to jest Samira, ale sprobuje namierzyc. Dzieki

Spróbuj na Wspólnej 63 albo 65

Michał

1. Data: 2003-06-06 11:20:15

Od: "Mierzwiki" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...onet.pl wrote:

> [...]

Dzieki wielgachne, moj brat mnie ozloci :-)

Aga

1. Data: 2003-06-11 19:32:44

Od: TiBi <d...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mierzwiki wrote:
> [...]
> sposob na kurczaka z tymi wlasnie przyprawami (ale najpierw musze go wydobyc

Jest taki sklep na Emilii Plater, mniej wiecej w polowie pawilonu na
przeciwko PKiN, obok sklepu z elektronika
TiBi

1. Data: 2003-06-12 21:51:34

Od: "Tenpa Dhargye" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukaj w archiwum podawałem przepis z książki krysznowców

pozdro

--

Rafał
GG #95230