Szukam samochodu

21. Data: 2005-05-28 16:16:43

Temat: Re: Szukam samochodu
Od: "ONo" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sama wsiasc i wysiasc) -to mysle ze Cinquecento bedzie lepszym wyborem -CC
> jest autem 3 drzwiowym przez co drzwi sa wieksze niz w Tico -CC ma
> ocynkowana karoserie wiec jesli nie bylo bite i zle traktowane to nie
> powinno rdzewiec (przynajmniej nie tak jak Tico ktore ma tragiczna
> blache) -ceny ewentualnych czesci i napraw do CC sa dosc tanie -za Tico
> przemawia jedynie nieco lepszy silnik, ktory jest bardziej dynamiczny i
> dobrze wyregulowany pali troszke mniej niz CC -nie wiem jak wyglada sprawa
> kradziezy Tico ale przy kwocie 6 tys. to i tak nie ma duzego wyboru.

Uwaga!!!!
Dorotka - do Tico brata mój wózek nie wchodził ;-((( trzeba likwidować tylna
kanape.
Myśle, ze tu jest wazny typ wózka !!!
ONo

22. Data: 2005-05-28 17:03:41

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ONo pisze w news:d7a5r6$qtg$1@opal.icpnet.pl

> Dorotka - do Tico brata mój wózek nie wchodził ;-((( trzeba likwidować tylna
> kanape.

Do Cinquecento mój też nie wchodził. ;-))

--
Pozdrowieństwa,
Scally

23. Data: 2005-05-28 18:58:44

Od: "Koola" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do Cinquecento mój też nie wchodził. ;-))

I dla tego napisalem "...mozna za nieduze pieniadze kupic CC 900 Van (2
osobowe -bez tylnej kanapy) i przerobic..." -takie CC zamiast tylnej kanapy
ma przestrzen ladunkowa w ktorej powinien sie zmiscic wozek -nie wiem tylko
jak formalnie zalatwic demontaz kratki za fotelami.

pozdr.

24. Data: 2005-05-28 19:08:11

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koola pisze w news:b0fa7d.imb.ln@news.milc.com.pl

> I dla tego napisalem "...mozna za nieduze pieniadze kupic CC 900 Van (2
> osobowe -bez tylnej kanapy) i przerobic..."

Pewnie, że można... Tylko nie bardzo sobie wtedy wyobrażam
wożenie dzieci do szkoły. :((

25. Data: 2005-05-29 09:51:23

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> jedno tico ( dzień dobry, panie Leszku ;-)), które wiem, że by jej
> odpowiadało i cenowo i gabarytowo, ale trzebaby jakoś zorganizować
spotkanie
> osób sprzedającego i kupującej, bo w ciemno trudno kupować. Tico jest w
> Warszawie a zainteresowana nim osoba pod Krakowem i nie wiem jak
doprowadzić
> do spotkania.
> Dziękuję bardzo Wszytkim na grupie za porady, bardzo Was proszę, jak
> będziecie coś wiedzieć o samochodzie już dostosowanym, to dajcie cynk.

Dzieki za mile slowa ciesze sie ze sie dobrze jezdzi Clioweczka. Traktujcie
ja dobrze bo to fajne autko (sentyment nadal pozostal )
pozdr Seba

26. Data: 2005-05-29 09:54:22

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koola" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> samochodu.
>
> Hmm... no ale cena chyba byla troszke wyzsza niz 6 tys. zl

Jestes w bledzie sprzedalem za 6 tysiecy ale dlatego ze mi sie spieszylo
pozdr Seba

27. Data: 2005-05-30 05:06:27

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20050528210736.0954.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> Koola pisze w news:b0fa7d.imb.ln@news.milc.com.pl

> Pewnie, że można... Tylko nie bardzo sobie wtedy wyobrażam
> wożenie dzieci do szkoły. :((

Sytuacja ma sie tak, że ta kobieta najprawdopodobniej nie jest w stanie w
ogóle wciągnąc wózka samodzielnie do samochodu. Brak kończyn dolnych jej to
uniemożliwia gdyz jest zwyczajnie mało stabilna z powodu, myslę, zmiany
środka cięzkości. W jej przypadku przeniósł się on zupełnie gdzieś indziej,
bo konieczne amputacje strasznie wszystko w niej pozmieniały. Dlatego będzie
jeździć bez wózka, z nauczycielami kontaktuje się telefonicznie więc nie
musi wysiadać, pod sklepem też przecież ludzie jej pomogą - wiem z
autopsji, że jest wiele uczynnych osób. Nie ma więc znaczenia czy wózek
wchodzi do samochodu czy nie, ważne by był to jeżdżący samochód i by mogła
nim podrzucić Maksia pod szkolę a nie czekać na zaprzyjaźnioną sąsiadkę,
która też ma własne sprawy i nie zawsze dysponuje czasem.
Pozdrawiam wszystkich cieplutko ;-))
Dorota

28. Data: 2005-05-30 08:42:52

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nawara pisze w news:d7e7c4$kuq$1@nemesis.news.tpi.pl

> Dlatego będzie
> jeĽdzić bez wózka, z nauczycielami kontaktuje się telefonicznie więc nie
> musi wysiadać, pod sklepem też przecież ludzie jej pomog+- -

Dorotko, to rzeczywiście zmienia postać rzeczy. W takiej sytuacji
mały, zgrabny samochodzik pewnie by się sprawdził. Nie trzeba by
nawet kanapy z tyłu demontować.

29. Data: 2005-06-06 13:33:09

Od: "Krzysztof Zalewski" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nawara <d...@i...org.pl> napisał(a):

> Witam!
> Bardzo proszę o podpowiedź, gdzie szukać oprzyrządowanego samochodu dla
> osoby bez nóg. Może ktoś coś wie, może są jakieś strony (oprócz
> niepełnosprawni.info.labeo), gdzie ogłaszają się ludziska chcący sprzedać
> swój stary samochód inwalidzki. Stary, ale na chodzie :-))
> Pozdrawiam
> Dorota
>
> Zapraszam do serwisu on.autocentrum, http://www.autocentrum.pl/?
FF=137&stype=4 oraz do on.prawojazdy,
http://www.niepelnosprawni.prawojazdy.com.pl/display
.php?site=6 tam są
równiez działy z bezpłatnymi ogłoszeniami motoryzacyjnymi dla ON.
Pozdrawiam i zapraszam

30. Data: 2005-06-06 17:02:50

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.php?site=6 tam są
> równiez działy z bezpłatnymi ogłoszeniami motoryzacyjnymi dla ON.

Dzięki Krzysztof, zaraz tam zaglądnę liczę nadal bardzo, że uda mi się
wyszukać samochód dla znajomej, która bardzo takowego potrzebuje.
Dorota

Zmarł dr Jerzy Timler.
rozliczenie programu student
Z prasy
Re: [spam] praca rowniez dla niepelnosprawnych
Oprogramowanie dla niepełnosprawnych