Szybka, kaloryczna, tania potrawa?...

21. Data: 2005-12-19 08:00:15

Temat: Re: Szybka, kaloryczna, tania potrawa?...
Od: "X" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dla mnie to raczej chodzilo o jakies potrawy (fuj hehehe)
wegetarianskie
> (kotlet sojowy, kielki)
============
Niekoniecznie. Moze byc i mieso ze strusia byleby bylo szybko przygotowane,
kaloryczne i tanie - czyli to, co w topicu.

Pozdrawiam!

22. Data: 2005-12-19 08:02:29

Od: "X" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sklep Miraz w Gliwicach (obecnie w sieci sklepow ABC)
> Sprzedaja tam "gotowe" wyroby takie jak:
> [...]
===============
Hehe, troche daleko mi do Gliwic. Ale inne sklepy we Wrocku pewnie tez maja
podobne oferty (Tesco...).

A jak wyglada aspekt cenowy tych pol... hm... nadproduktow? :)

Pozdrawiam!

23. Data: 2005-12-19 10:15:22

Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ad.1. Hm, szpinak jest calkiem smaczny. A co zrobic z bialkami? :)
>
> Bezy? :P

Na bezy potrzeba więcej białek a nie ze 2 lub 3. Ja wywalam te białka

24. Data: 2005-12-19 11:01:52

Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "X" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> ================
> Taaaaak, biedronkowe chipsy sa niezwykle smaczne:). A smaku dodaje im
> jeszcze niska cena (w porownaniu z np. Lays).
> "Liliput" - owszem, dobry, ale trudno sie go kroi niestety, nie mowiac
> juz np. o checi tarcia na tarce. Najlepiej go chyba trzymac w zamrazarce i
> "odrabywac":) badz odpilolywac plasterki/trzec na tarce.
>
> Pozdrawiam!

Liliput kroi sie faktycznie trudno
Uzywam do tego niedawno zakupionego specjalnego noza do sera (taki caly
dziurawy hehehe)
I przy jego pomocy jest ok
Tez ciezko ale wychodza niezle plasterki
Liliputa uzywam do "
1. kanapek
2. pizzy (wczesniej odrobinke go przesuszam.. wtedy latwiej zetrzec)
3. zapiekanek i tostow

a co do biedronkowych chipsow serio mowie ze nie widze roznicy w smaku
serowo-cebulowych z Biedronki a Lays-ow
za to cena powalajaca
Bekonowe troszke gorsze ale tez sie da zjesc
paprykowe w smaku... przyzwoite, jednak wyczuwalny "smak" proszku
paprykowego (czasem taki sam efekt sie otrzymuje dodajac do potrawy slodkiej
czerwonej papryki- sptroszkowanej rzecz jasna hehee)

25. Data: 2005-12-19 11:03:37

Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niekoniecznie. Moze byc i mieso ze strusia byleby bylo szybko
przygotowane,
> kaloryczne i tanie - czyli to, co w topicu.

Ze strusia?
szybko?
nie wiem nie znam sie hehehe
Slyszalem jednak ze strusie mieso trzeba dosc dlugo przyrzadzac, gotowac,
dusic
W Gliwicach na Zygmunta Starego jest sklep miesny oferujacy mieso i wedliny
ze strusia
NIestety dosc drogie

26. Data: 2005-12-19 11:07:57

Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
maja
> podobne oferty (Tesco...).
>
> A jak wyglada aspekt cenowy tych pol... hm... nadproduktow? :)

Cenowo nie jest zle
2,50 za schabowego
pierogi od 6-10 zl/kg

a jesli chodzi o Tesco polecic moge ze spokojem sumienia "
1. Bigos (wystarczy dodac odrobinke wedzonki i suszonego grzybka)
2. Zeberka z grilla (pyyyyyyyyyyycha...)
3. golonko z grilla (duze w cenie chyba 5 zl za sztuke)
4. karczek z grilla (pycha pod warunkiem ze swierzy a nie wczorajszy...
pozniej lekko suchawy, jednak w smaku ok)

Pozostale- albo nie jadlem bo nie wygladaja atrakcyjnie, albo jadlem
(lazanki) i nie powalily mnie na kolana

No i pozostal kurczak z grilla... tez calkiem przyzwoity w przytstepnej
cenie

Pozdrowionka
Misiek

27. Data: 2005-12-19 11:20:08

Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
maja
> podobne oferty (Tesco...).
>
> A jak wyglada aspekt cenowy tych pol... hm... nadproduktow? :)

Zapomnialem dodac o jeszcze jednej rzeczy a propos Tesco
Pierogi z miesem z Tesco (ostatnio kupowalem w promocji 5 zl/kg) sa caliem
niezle - jedynie ciasto twardawe mimo dluzszego gotowania
Krokiety z kapusta i grzybami (Vifon czy jakos tak) tez byly w promocji -
ok. 4 zl za kilogram) i byly super
Podejrzeam ze wiekszosc wyrobow tej firmy bedzie ok. bo pierogi tez
"stamtad" byly
A sa jeszcze uszka z grzybami, pierogi z...... , krokiety z miesem itp itd
NIestety juz nie w promocji (czyli ok. 2x drozsze niz promocyjne)
Mozna polowac na "konczacy sie termin" przydatnosci do spozycia
Wtedy mozna faktycznie za pol ceny kupic sporo rzeczy, jednak do zjedzenia
"natychmiast"
;)

28. Data: 2005-12-19 11:20:58

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

X wrote:
> Ad.1. Hm, szpinak jest calkiem smaczny. A co zrobic z bialkami? :)
Robie piane z cukrem i na wierzch na goraca czekolade :D - szybkie,
pyszne, kaloryczne (idealny deser dla Ciebie). :)

Pozdrawiam,
robal.

29. Data: 2005-12-19 11:29:40

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

X wrote:
> Niekoniecznie. Moze byc i mieso ze strusia byleby bylo szybko przygotowane,
> kaloryczne i tanie - czyli to, co w topicu.
Zima, gdy lezy juz porzadna warstwa sniegu i nie mam czasu na gotowanie
pomiedzy praca, nauka i stokiem, jadam na okraglo dwa 'dania':
1. makaron z odrobina masla i parmezanem (moze byc od biedy starty
zwykly ser)
2. pieczone jablka
Jedno i drugie jest:
1. szybkie
2. pozywne
3. lekkostrawne
4. tanie
:)

Pozdrawiam,
robal.

30. Data: 2005-12-19 12:13:16

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Niedlugo zmieniam miejsce zamieszkania. Bede mial niewiele czasu na
> przygotowywanie jedzenia (szkola, praca), rowniez i finanse sa sporo
> ograniczone. Bede mieszkal sam wiec potrzebuje przepisow "dla jednej
osoby",
> lecz takich, ktorych realizacja nie bedzie zbyt duzym obciazeniem a to, co
> powstanie w jej wyniku - bylo pozywne, kaloryczne etc.

Poproś Mikołaja o zgrzewarkę do robienia tostów ;)
Bierzesz pieczywo tostowe (lub zwykłe), wkładasz do środka żółty ser,
kawałek padliny wedle uznania, plasterek pomidora, sypiesz np. majerankiem,
składasz dwie kromki, zapiekasz i masz pyszne zapiekanki :)
Pozdrawiam, Agata

śledzie w zalewie miodowej
makutra-gdzie kupić w w-wie
Balsam Pomorski.