Re: Szyderstwa - dlaczego?

From: b...@k...net.pl (Monika Bujak)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Szyderstwa - dlaczego?
Date: 8 Jun 2000 14:54:31 +0200
Sender: r...@m...newsgate.pl

From: Astec SA <b...@a...pl>

> Policja to ostateczność, ale po jej interwencji szyderstwa na pewno się
> skończą. Najpierw przydałaby się interwencja nauczyciela. Być może
> goście nie zdają sobie sprawy z konsekwencji tego co robią i wystarczy
> im to uświadomić.

Coś mi się wydaje że
1. Nie masz dzieci
2. Czytałeś ostatnio "Utopię"

> Wątpię. A jeśli nawet to zgłoszenie na policji pobicia i sprawa
> załatwiona.

Dla kogo? Dla pobitego???

> Proszę? Jego zachowanie nie ma tu nic do rzeczy.
Bardzo dużo ma do rzeczy. Jest coś takiego jak syndrom ofiary. Poczytaj
troszke na ten temat.

> Czyli jak sobie KONKRETNIE poradzić? Jeżeli goście robią to nie zdając
sobie

Ty naprawdę wierzysz, że ludki ze szkoły średniej nie wiedzą co robią??????
Ile ty masz lat???? Zapomniałeś jak to było w szkole średniej?????

> sprawy jaką krzywdę komuś wyrządzają to wystarczy im to uświadomić.

Bardzo bym chciała, żebyś uświadomił takich dwóch, którzy zabierają stale
pieniądze młodszym u mnie na ulicy. Może bidulki nie wiedzą, że źle czynia.
Policja wie o tym dla ułatwienia dodam.

> Jednak i w tym przypadku bez interwencji osoby trzeciej się nie obejdzie.
> Najpierw powinien interweniować nauczyciel,
Tu sie zgadzam.

> nie pomaga to bez litości do policji i sądu.

I przepraszam oskarżyć o rzucanie papierkami w kolegę?? Podaj paragraf.

To co napisałeś to powinno być, ludzie powinni rozumiejąc, że źle robią
poczuć skruchę itd. Ale zejdź troszkę na ziemię.
Psycholog naprawdę może się przydać. To jak nas odbierają inni to przecież w
dużej mierze nasz własny twór.
Monika

---
Www.intralink.com.pl to Mega Muzyczny Sklep, w ktorym znajdziesz obecnie
okolo 30.000 plyt, kaset, i innych nosnikow z muzyka. Sprawdz. Zapraszamy

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/