Re: TESTowe slinienie KOpert wyborczych!!!

Data: 2020-04-03 11:56:44
Temat: Re: TESTowe slinienie KOpert wyborczych!!!
Od: m...@g...com

https://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-prezy
denckie-2020/aktualnosci/news-glosowanie-tylko-kores
pondencyjne-lokale-wyborcze-zamkniete-,nId,4417383

> "Terlecki: Lokali wyborczych nie będzie
> - Będzie można głosować korespondencyjnie, nie trzeba będzie chodzić do
> lokalu wyborczego, bo nie będzie lokali wyborczych - powiedział pytany,
> czy PiS zamierza wnieść poprawkę do projektu ustawy ws. głosowania
> korespondencyjnego."
>
> Jak pan sądzi panie Terlecki - kto i w jaki sposób zaklei kopertę?
> Na ślinę? A może klej biurowy? Butapren? Ma pan jakiś pomysł?
>
> Kto odbierze arcyważną kopertę i gdzie? Znajomi mówią wprost: do
> mieszkania mi żaden listonosz nie wejdzie, do bramki nie pójdą.
>
> Wybory powinny być tajne. Konstytucja!
> [...]

No proszę! Niebieski Człowiek przejrzał i przyznaje, że wybory to absurd!
Same wyraźne Znaki Urzeczywistnienia Natury Umysłu!
Pozdrowienia z duchowego Shaolin!
---
He he dales siem nabrac buddokrato ;P
Pierwsza czesc posta to cycat z oportunisty wyborczego twego POkroju
a ja calkiem serio acz z humornym wdzienkiem o tym przetestowaniu
POpulacji lizawkami wyborczymi, chce widziec tych POlitPOprawnych
gorliwych lizaczy KosiniakoKidawoBiedroniastoBosaKOHolowianych ;P
DuDa!DuDa!ToSiEmUdA! ;))))