TRAFNE..

11. Data: 2009-08-03 15:51:00

Temat: Re: TRAFNE..
Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Nie jesteś Polakiem. Wikariusz znaczy zastepca.

W realu bym Cię wezwał na ubitą ziemię..

12. Data: 2009-08-03 15:57:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W realu bym Cię wezwał na ubitą ziemię..

Możesz, o ile jestes mi równy, bo chłopstwo najwyżej kijem mogę potraktować.
Jak ci życie nie miłe. Dla Ciebie była, a dla innego być może aktualna, stąd
nie ma czasu zawracać sobie dupy byłym obskakiewiczem

13. Data: 2009-08-03 18:42:33

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
>>>>>>
> żadne

> Możesz, o ile jestes mi równy, bo chłopstwo najwyżej kijem mogę potraktować.

Nic mnie nie obchodzą Twoje tytuły arystokratyczne.. Obraziłeś mnie
odmawiając mi polskości i ja żądam satysfakcji.. Tylko się zastanawiam
jak ją wyegzekwować. Pewnie etykieta nie pozwala ci na pojedynkowanie
się z kimś z niższych stanów. Więc słucham - jak mamy rozstrzygnąć nasz
spór?

14. Data: 2009-08-03 19:35:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic mnie nie obchodzą Twoje tytuły arystokratyczne.. Obraziłeś mnie
> odmawiając mi polskości i ja żądam satysfakcji..

He..he, znowu potwierdzasz to, co napisałem, może i jesteś Polakiem, ale
nie rozumiesz prostych zależności zwyczajów i sematyki, stąd moje
stwierdzenie, które nie miało na celu poniżania kogokolwiek. Być może byłeś
zbyt długo po za krajem. Podobnie zachowywał się mój kuzyn, który w czasie
wyjazdu z Polski miał 6 lat, a którego zobaczyłem, gdy przyjechał do Polski
po ~30 latach. Tez podskakiwał do bitki co drugie moje słowo - zdawało mu
się, że go chcę obrazić. Dopiero po paru dniach zaczął łapać sens tego, co
mówiłem i zaczęliśmy normalnie rozmiawiać, co nie znaczy, że nie
zaskakiwałem go a on mnie jeszcze wielokroć.

15. Data: 2009-08-03 19:36:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

Z nikim się nie biję - parę razy mało nie zabiłem delikwenta i to wystaczyło
abym unikał scysji.

16. Data: 2009-08-03 20:02:50

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości
>
> Z nikim się nie biję - parę razy mało nie zabiłem delikwenta i to wystaczyło
> abym unikał scysji.

Rozumiem że chcesz się wykręcić od konfrontacji, pod pozorem
humanitaryzmu..

17. Data: 2009-08-03 21:14:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem że chcesz się wykręcić od konfrontacji, pod pozorem
> humanitaryzmu..

E tam. Napisz, ile masz lat. Zawsze mogę podstawić mojego syna -
najstarszy o mojej posturze i sile niedźwiedzia, średni wyższy, silny jak
byk i szybki jak tajpan i mały najmłodszy - o sile w ręxcach wziętej od
Sasów... Oczywiście musiałbyś poczekać na bęcki, aż któryś przyjedzie do
Polski...
Ja musiałbym zabić z miejsca, nie mam sił na okładanie kogokolwiek...
:-)))))

18. Data: 2009-08-04 18:38:59

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> Polski...
> Ja musiałbym zabić z miejsca, nie mam sił na okładanie kogokolwiek...

To ja w takim wypadku wystawię do pojedynku moją kobitę, jest młodsza i
silniejsza ode mnie... Ale ostrzegam - ćwiczy coś wschodniego, Jogę czy
coś podobnego..

19. Data: 2009-08-04 18:54:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Aug 2009 20:38:59 +0200, jadrys napisał(a):

> To ja w takim wypadku wystawię do pojedynku moją kobitę, jest młodsza i
> silniejsza ode mnie... Ale ostrzegam - ćwiczy coś wschodniego, Jogę czy
> coś podobnego..

Joga to chyba nie jest... Tu się chyba nikogo nie okłada. Ja od września
zacznę kurs samoobrony i krav magi (za TŻta forsę - to do Pauliny - nie
unijną!). Może się przyda - przynajmniej na figurę działa nieźle, kiedy się
lubi pyzy, kluski i ciasta :-)

20. Data: 2009-08-04 18:59:28

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Joga to chyba nie jest... Tu się chyba nikogo nie okłada. Ja od września
> zacznę kurs samoobrony i krav magi (za TŻta forsę - to do Pauliny - nie
> unijną!).

Pisałaś, że się nigdzie bez męża nie wybierasz, więc na co Ci kurs
samoobrony? A co do pieniędzy, ponoć macie wspólne...

--

Paulinka

czy ja zwariowałem?
CAFNIETY PARCHOLEC ?!
PARCHY SIE STRZELAJA !!!
Dla przypomnienia tego co ważne i nie zapominać.
He..he