Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!

Data: 2020-03-17 21:25:24
Temat: Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

> Czytałem ze naukowcy niemieccy stwierdzili ze pacjenci bez objawowi
> zarazaja i to dośc intensywnie.
> Biorac pod uwage ze 4/5 nie ma objawów - imo nie ma zadnej szansy zeby to
> zatrzymać.
>
> Trzeba sie liczyc z tym ze zachoruja prawie wszyscy i najsłabsi nie
> przezyja.
> Tak mi wychodzi z matematycznej analizy.
>
> Pytanie jest inne - czy warto zatrzymać cały swiat (gospodarke itp) zeby
> spowolnic proces...? Własciwie powody mogą być tylko 2:
> - rozłozenie chorowania na dłuzszy czas (ale czy wystarczajaco długi?)
> [...]

Chodzi o wirologow z Robert-Koch-Institut i berlinskiej Charite, ktorzy
mimo roznic uwazaja, ze w ciagu paru nastepnych lat 70-80% ludzi zarazi
sie wirusem, a z tego 10-20% (mozna policzyc ile) to odczuje. Skutki
gospodarcze pandemii mozna jakos zmniejszac przez interwencje bankow
centralnych i panstw, ale nie mozna ich zignorowac (moze to najwyzej
odizolowana od otoczenia Pln. Korea).
Wazne sa dwie procedury (o ktorych powyzej): spowolnic
rozprzestrzenianie sie wirusa, zeby systemy zdrowotne mogly sprawnie
zajmowac sie potrzebujacymi oraz zycie spoleczne moglo sie wzglednie
normalnie toczyc (zaopatrzenie, media, bezpieczenstwo, transport,
administracja, przemysl, komunikacja itd.), poza tym wytworzenie srodkow
(szczepien, virostatika) dla zwalczania wirusa. Zarazenie wirusem i/lub
zachorowanie sprzyja wytworzeniu odpornosci. Na ile to juz inna sprawa,
dlatego odswieza sie szczepienia, odnawia sie szczepienia nowszymi
szczepami. W ksiazeczce szczepien mam wpisane, do kiedy szczepienie
przeciw np. zoltej febrze jest wazne, bo na niektorych granicach to
sprawdzaja.

Btw. Byc moze 38 mln zachoruje (albo zarazi sie) i 300T umrze, ale chyba
lepiej jesli to sie stanie w ciagu 12-18 miesiecy niz w ciagu 2-4 miesiecy?

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)