TV 26

1. Data: 2010-07-16 19:24:22

Temat: TV 26
Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

stoję przed wyborem telewizora 26 cali, wstępnie wybrałbym Samsunga
LE-26C450 , kablówkę mam z Vectry , a może ktoś doradzi inny telewizorek
??, czekam na porady

2. Data: 2010-07-17 07:35:41

Temat: Re: TV 26
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jul 2010 21:24:22 +0200, Gupik napisał(a):

> stoję przed wyborem telewizora 26 cali, wstępnie wybrałbym Samsunga
> LE-26C450 , kablówkę mam z Vectry , a może ktoś doradzi inny telewizorek
> ??, czekam na porady

Cale nieważne, ważna rozdzielczość. Podawany format rozdzielczości typu X
na Y niewiele mówi porównawczo o jakości obrazu - jeśli już chcesz się tym
sugerować wprost, to jeśli kilka tv różnej wielkości ma tę samą
rozdzielczość, wybierz najmniejszy z nich.

3. Data: 2010-07-17 11:33:27

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Cale nieważne, ważna rozdzielczość.
>, to jeśli kilka tv różnej wielkości ma tę samą
> rozdzielczość, wybierz najmniejszy z nich.

buahaha
jesteś sprzedawcą w MM?

4. Data: 2010-07-19 06:07:47

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>sugerować wprost, to jeśli kilka tv różnej wielkości ma tę samą
>rozdzielczość, wybierz najmniejszy z nich.

Gdzies dzwony bily, ale gdzie?
Wazne sa i cale i rozdzielczosc - ale zeby dac sensowna rade musisz
zapytac o zrodlo obrazu. Chociaz do 26 cali to nie ma co marudzic.

5. Data: 2010-07-19 06:08:29

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
> stoję przed wyborem telewizora 26 cali, wstępnie wybrałbym Samsunga
> LE-26C450 , kablówkę mam z Vectry , a może ktoś doradzi inny telewizorek
> ??, czekam na porady

Osobiscie radzil bym zmienic wybor. Ten ktory Ty chcesz kupic jest "serii
4" - troszke nie teges...
"serie 5" minimum, a nawet sklanial bym sie ku "serie 6" (chociaz cena juz
sporo wyzsza).

Co przeciwko?
1. HD Ready (a nie ful HD, chociaz teraz nie ma jeszce zbyt wielu programow
nadawanych w FullHD - jesli wogole sa)
2. Czy na pewno ma tuner do telewizji cyfrowej? Pisza ze tak, ale upewnil
bym sie...
W opisie jest:
Telewizor LCD LE26C450 marki Samsung wyświetla obraz w HD i posida tuner
MPEG4. Pozwoli na pełne korzystanie z telewizji cyfrowej!

Ten 26-calowy telewizor zawiera procesor obrazu DNIe+. Jest wyposażony w
sublimator koloru, co zapewnia realistyczny i jasny obraz.

LE-26C450 zawiera slot CI+ & Canal Ready, co pozwoli na umieszczenie karty
spełniającej rolę dekodera. Telewizor LE 26C450 dysponuje portem USB 2.0,
gniazdem HDMI, interfejsem PC i gniazdem scart, do podłączenia urządzeń
audio i video.

ale upewnil bym sie bo slyszalem ze nie wszystkie modele "serii 4" posiadaja
ten tuner, a jest to dosc istotne "na przyszlosc"

za? cena przede wszystkim:
http://www.twenga.pl/cena-LE26C450-SAMSUNG-Telewizor
-LCD-578283-0

6. Data: 2010-07-19 06:25:04

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

Może ma odtwarzacz DVD z MPEG4 i odbiornik satelitarny z tunerem AIR - wtedy
telewizor dostanie obraz po małej i tuner może okazać się zbyteczny. Inna
sprawa - monitor komputerowy - bardzo przydatna funkcja

7. Data: 2010-07-19 11:33:21

Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-19 08:08, Misiek pisze:

> [...]
> 1. HD Ready (a nie ful HD, chociaz teraz nie ma jeszce zbyt wielu
> programow nadawanych w FullHD - jesli wogole sa)

Żeby zobaczyć różnicę między HD a HD Ready na 26" tv trzeba siedzieć
jakieś pół metra od niego - dopiero powyżej 40" ta różnica przy
normalnym oglądaniu ( 2m od tv) jest zauważalna.

ale skoro lubisz siedzieć z lupą przy tv to twoja wola

> [...]
> Telewizor LCD LE26C450 marki Samsung wyświetla obraz w HD i posida tuner
> MPEG4. Pozwoli na pełne korzystanie z telewizji cyfrowej!

Domyślam się że jeśli o innym tv piszą że ma tuner to wierzysz w ciemno
a tu nie ?

8. Data: 2010-07-19 23:11:54

Od: Kuba <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> [...]
> 1. HD Ready (a nie ful HD, chociaz teraz nie ma jeszce zbyt wielu
> programow nadawanych w FullHD - jesli wogole sa)

AFAIK FullHD to tylko z BluRay'a, żaden kanał nie nadaje prawdziwego
FullHD (1080), a tylko HDReady (720), przeskalowane.

> [...]
> Telewizor LCD LE26C450 marki Samsung wyświetla obraz w HD i posida tuner
> MPEG4. Pozwoli na pełne korzystanie z telewizji cyfrowej!

Znaczy jak ruszy naziemna HDTV będziesz mógł oglądać.

> Ten 26-calowy telewizor zawiera procesor obrazu DNIe+. Jest wyposażony w
> sublimator koloru, co zapewnia realistyczny i jasny obraz.

Blabla, marketing.

> LE-26C450 zawiera slot CI+ & Canal Ready, co pozwoli na umieszczenie
> karty spełniającej rolę dekodera.

"Zapomnieli" dodać "pod warunkiem że karta nie wymaga sparowania z
konkretnym dekoderem", co jest raczej powszechne...

Pozdrawiam,
Kuba

9. Data: 2010-07-20 06:13:24

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ApanasBudriszko" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> oglądaniu ( 2m od tv) jest zauważalna.
>
> ale skoro lubisz siedzieć z lupą przy tv to twoja wola

Zdziwil bys sie, ale widze roznice w obrazie na monitorze 24 " (komputer) -
ja mam HD, kumpel (ta sama karta grafa, te same ustawienia - nie liczac
oczywiscie rozdzielczosci - i inne komponenty) fullHD i... jest roznica

> Domyślam się że jeśli o innym tv piszą że ma tuner to wierzysz w ciemno a
> tu nie ?

Wiem ze w modelach "serie 4" tego dekodera nie bylo, nie wiem czy we
wszystkich...
Byc moze modele 430 go nie mialy, modele 45o go maja, ale - powtarzam -
upewnil bym sie

10. Data: 2010-07-20 06:17:37

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> AFAIK FullHD to tylko z BluRay'a, żaden kanał nie nadaje prawdziwego
> FullHD (1080), a tylko HDReady (720), przeskalowane.

sa kanaly nadajace fullHD (1920x180), ale... nie ma ich w Polsce :-)
sa bodajrze 2 czy 3 kanaly TV amerykanskiej i pare japonskich, co nie znaczy
ze ich nie bedzie :-) a TV nie kupuje sie na 2-3lat...

> Znaczy jak ruszy naziemna HDTV będziesz mógł oglądać.

I wlasnie o to mi chodzilo

> Blabla, marketing.

Bla bla bla... Marketing? NIekoniecznie :-)

> "Zapomnieli" dodać "pod warunkiem że karta nie wymaga sparowania z
> konkretnym dekoderem", co jest raczej powszechne...

Nie znam sie na tym, nie wypowiadam sie - przep[isalem "slepo" z opisu TV
:-)

Inna sprawa jest podlaczenie kompa do TV - jesli masz karte grafe
"obslugujaca" rozdzielczosc fullHD (ja mam) i planujesz podlaczenie kompa
do TV (np. w funkcji "klon" wtedy na monitorze i TV widzisz dokladnie to
samo), ponad to posiadasz bezprzewodowa myszke i klawiature - wrazenia
niezapomniane :-)
ja mam tak podlaczopne, dodatkowo dzwiek z kina domowego...

włącznik w meblach
płyta budowlana z polistyrenu zamiast nidy do łazienki
DAFI vs BRITA
Jaka grzałka do bojlera?
Lodówka [pilne]