Re: TV 26

From: "Misiek" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: TV 26
Date: Tue, 20 Jul 2010 08:17:37 +0200

Użytkownik "Kuba" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i22m3q$1df$1@news.onet.pl...

> AFAIK FullHD to tylko z BluRay'a, żaden kanał nie nadaje prawdziwego
> FullHD (1080), a tylko HDReady (720), przeskalowane.

sa kanaly nadajace fullHD (1920x180), ale... nie ma ich w Polsce :-)
sa bodajrze 2 czy 3 kanaly TV amerykanskiej i pare japonskich, co nie znaczy
ze ich nie bedzie :-) a TV nie kupuje sie na 2-3lat...

> Znaczy jak ruszy naziemna HDTV będziesz mógł oglądać.

I wlasnie o to mi chodzilo

> Blabla, marketing.

Bla bla bla... Marketing? NIekoniecznie :-)

> "Zapomnieli" dodać "pod warunkiem że karta nie wymaga sparowania z
> konkretnym dekoderem", co jest raczej powszechne...

Nie znam sie na tym, nie wypowiadam sie - przep[isalem "slepo" z opisu TV
:-)

Inna sprawa jest podlaczenie kompa do TV - jesli masz karte grafe
"obslugujaca" rozdzielczosc fullHD (ja mam) i planujesz podlaczenie kompa
do TV (np. w funkcji "klon" wtedy na monitorze i TV widzisz dokladnie to
samo), ponad to posiadasz bezprzewodowa myszke i klawiature - wrazenia
niezapomniane :-)
ja mam tak podlaczopne, dodatkowo dzwiek z kina domowego...