TV-SAT zbiorcza?

1. Data: 2010-08-22 14:38:26

Temat: TV-SAT zbiorcza?
Od: "Maxi" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie! Czy ktoś z Was może pochwalić się zbiorczą instalacją TV-SAT
w blokach lub całym osiedlu?
Ponoć są już takie rozwiązania, że mieszkaniec podłącza tylko sam tuner
wprost do gniazdka....

2. Data: 2010-08-22 23:46:15

Temat: Re: TV-SAT zbiorcza?
Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maxi wysmarował/a:

> [...]
> w blokach lub całym osiedlu?
> Ponoć są już takie rozwiązania, że mieszkaniec podłącza tylko sam tuner

Są takie. To instalacje na multiswitchach - poczytaj:
http://www.dipol.com.pl/dobierajac_multiswitch___bib
20.htm
http://www.dipol.com.pl/przyklady_instalacji_antenow
ych_z_zastosowaniem_multiswitchy_11m.htm

--
pzdr,
Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

3. Data: 2010-08-23 10:43:26

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja tego nie rozumiem
przeciez antene dają za 1zł :)

4. Data: 2010-08-23 16:30:37

Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał wysmarował/a:

> to ja tego nie rozumiem
> przeciez antene daj? za 1zł :)

Co jest bardziej estetyczne i wygodniejsze w utrzymaniu? Jedna antena
na dachu na cały blok wraz z instalacją multiswitchową czy połowa
balkonów i dachu upstrzona antenami, każda z innej parafii?

--
pzdr,
Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

5. Data: 2010-08-23 17:53:24

Od: "Melody" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Jabłczyński" <j...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> Maxi wysmarował/a:
> Są takie. To instalacje na multiswitchach - poczytaj:
> [...]

Hmmm... w teorii wiem, że są, ale czy macie lub widzieliście to rozwiązanie
w blokach? Bo ja nie :)

6. Data: 2010-08-24 20:18:15

Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Melody wysmarował/a:

> Hmmm... w teorii wiem, że są, ale czy macie lub widzieliście to rozwiązanie
> w blokach? Bo ja nie :)

W PRLowskich blokowiskach to rzeczywiście raczej nie. Ale powoli
staje się to standardem w nowym budownictwie (nie tym od JW
Destruction ;)) oraz hotelach, pensjonatach.
Sam znam nowy blok na warszawskim Ursynowie, gdzie w każdym
mieszkaniu są min. dwa gniazda sat z HotBirdem i Astrą, instalacja na
multiswitchach i jedna duża antena na dachu.

--
pzdr,
Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

7. Data: 2010-08-25 13:28:05

Od: Robek <l...@n...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-24 22:18, Tomasz Jabłczyński pisze:
> [...]
> mieszkaniu są min. dwa gniazda sat z HotBirdem i Astrą, instalacja na
> multiswitchach i jedna duża antena na dachu.

W nowym bloku wlasnie oddawanym W-wa, do każdego lokalu: 2x skrętka
komputerowa, koncentryk na kablówkę, nitka światłowodu do wszystkiego :)
(net, tv itp.)
Na ścianach, balkonach nic nie zamontujesz, ja chcesz klimatyzacje w
mieszkaniu: sprężarka w piwnicy, rury szachtami.

8. Data: 2010-08-26 16:10:47

Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robek wysmarował/a:

> [...]
> Na ścianach, balkonach nic nie zamontujesz, ja chcesz klimatyzacje w
> mieszkaniu: sprężarka w piwnicy, rury szachtami.

Strzelam: Dereniowa róg Płaskowickiej? ;)

--
pzdr,
Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

9. Data: 2010-08-27 15:17:38

Od: choczsz <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 22:18, Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl> wrote:
> Melody wysmarował/a:

A ja tak. Mam u siebie na osiedlu. 10 bloków i 1 antena. W kazdym
mieszkaniu 1 gniazdo TV-SAT.
Z tego co sie orientuje to jest tam sygnal tylko z sat. Hot-bird, co
wystarcza jesli korzysta sie z ofert polskich platform (C+, CP, N,
TNK)
Indywidualne anteny ludzie sobie tez pozakladali, ale jest ich
doslownie kilka na calym osiedlu - nie wiem po co ale wyobrazam sobie
ze ktos chce miec podwojny czy inny powielokrotny konwerter
(nagrywanie, kilka dekoderow itp) lub ustawia na inne satelity.
W kazdym razie ja uzywam gniazdka do CP i dziala juz od 4 lat bez
zarzutu.
Taka instalacja zbiorcza ma wiele zalet. np. moje ulokowanie
mieszkania (naroznik polnocno-wschodni) praktycznie uniemozliwia
montaz anteny wycelowanej w satelite hot-bird i astra1. Nie trzeba tez
indywidualnie montowac i konserwowac anten.
Wada to jest taka, ze gniazdo jest pojedyncze, zatem zdaje sie ze
trzeba zapomniec o wielu dekoderach w 1 mieszkaniu, nagrywaniu/
odbieraniu roznych programow itp.

> W PRLowskich blokowiskach to rzeczywiście raczej nie. Ale powoli
> staje się to standardem w nowym budownictwie (nie tym od JW
> Destruction ;))

No to sie zdziwisz, osiedle stawialo wlasnie JWC 4-5 lat temu.

10. Data: 2010-08-27 22:05:54

Od: Robek <l...@n...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-26 18:10, Tomasz Jabłczyński pisze:
> Robek wysmarował/a:

> Strzelam: Dereniowa róg Płaskowickiej? ;)

Cholera jasnowidz jakis czy co? :)

świetlówki w czasówkach schodowych
Sprzedaż mieszkania - umowa przedwstępna
Ubezpieczenia domu
meble skórzane
SZLAM usunac z pralki czym?