Re: Tabela wartości odżywczych w xls

Date: Tue, 13 Dec 2005 22:19:49 +0100
From: murek <p...@j...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Tabela wartości odżywczych w xls

rosak wrote:
> Witam,
> tak siedzę od jakiejś godziny i przepisuję tabele wartości odżywczych z
> jedzdobrze.pl do excela ale strasznie mozolnie mi to idzie.. Pomyślałem więc
> że może ktoś z grupowiczów mógłby się podzielić takową, lub linkiem, choć
> szukałem już trochę po necie i jedyne jakie znalazłem łatwe do przeklejenia
> zawierały tylko kalorie, białka, tłuszcze i węgle a ja chciałbym mieć też
> witaminy, minerały, IG itp.
> Wiem, że kilku z was taką bazę ma (na pewno Pan Filip KK :) ale jeśli jest
> [...]

witam

bardzo się ciesze, że ktoś wyraził tak wielkie zainteresowane "tabelami
wartości odżywczych" :)

taka sama baza jak na stronie www.jedzdobrze.pl jest w programach
Dr.Dietman i Dr.Dietman2 które można pobrać z tej strony i bezpłatnie z
nich korzystać.

jeżeli możesz napisać po co Ci te dane, być może znajdziemy jakieś
rozwiązanie Twojego problemu...

może być na priv

pzdr
Paweł 'murek' Kańka