Re: Tabu kazirodztwa.

Data: 2006-04-11 20:58:53
Temat: Re: Tabu kazirodztwa.
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

Aicha; <e1h3t7$l73$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Ale to On się ode mnie opędzał. Ale seksić owszem, jak najbardziej.

Też zależy w jakim kontekście. Ale w zapodanym [dwuzdaniowym] - mogło
być tak, że sekszenie wywoływało silniejszą potrzebę zlikwidowania
ambiwalencji - brak przytulania się było tutaj podświadomą formą obrony
jego świadomości przed jego podświadomością, ew. było wyznacznikiem
momentów, kiedy świadomośc brała górę nad podświadomością, a seks
momentów, kiedy podświadomość górowała. Problem w tym, że stany
emocjonalne w realnym życiu nie zawsze są związane wyłącznie z osobą
partnera, ale również ze stanem zdrowia lub np. sytuacją zawodową -->
ogólnie dowodziło to tylko jego "niestabilności" i być może
podwyższonego psychotyzmu [poziomiu odbioru/reakcji na bodźce].

Flyer
--
gg: 9708346