Re: Tak mi przykro..... maki w wazonie

Data: 2005-04-22 08:21:23
Temat: Re: Tak mi przykro..... maki w wazonie
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm>

Mialam nic nie pisac ale napisze.

I powiem krotko, nie kazdy ma stale lacze, a sciaganie setek postow (miedzy
innymi ok.20 dotyczy " i mi tez poslij " ) to dlugi czas a co zatem idzie i
pieniadze dla modemowcow, uszanujcie to ze nie kazdy ma mozliwosc na stale
lacze, jest skazany na modem i telefon, a wiadomo jakie potem sa rachunki z
TP SA, zasada ta byla glownie z mysla o nich, i nie ma sie o co obrazac, ja
przestalam juz zrwacac na to uwage, po tym jak ktos autentycznie na forum
mnie obrazil za zwracanie komus uwagi, wlasnie chodzilo o posty na priv i
calkiem nie dawno byl tez poruszany ten temat i chyba po darmo.
Jestem tutaj prawie 3 lata i kiedys tak nie bylo, ja tez za pierwszym razem
zostalam objechana ale nauczylam sie i teraz ja tez staram sie uczyc, ale
jak juz pisalam skonczylam, bo to i tak nic nie daje, widac jakie sa tego
efekty.

Nie mialam zamiaru tym postem nikogo obrazic, napisalam tylko dlaczego
zwraca sie uwage o pisanie prosb na PRIV, tym bardziej jak znamy adres osoby
ktora posiada wzor pozdrawiam wszystkich. aha jak kogos obrazilam to
przepraszam.

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html