Takie cos szybkiego do surowek robienia

1. Data: 2005-01-13 14:15:44

Temat: Takie cos szybkiego do surowek robienia
Od: waldek <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co dawnieju bylo po sklepach na stoiskach specjalnych sprzedawane
okragly pojemnik,, ze smigielkiem na korbe u gory - nie wiem jak sie
to nazywa, ale chyba wiecie mniej wiecej o co mi biega

pytanko - jest to jeszcze gdzies do kupienia i czy w ogole to dobra
rzecz?
chcialoby sie czasem suruwke zjesc, ale jak pomysle o tym ze trzeba ja
zrobic :) to mi sie odniechciewa.. a to sie wydaje dobre - wrzucam do
srodka tylko umyte kawalki i .. sie robi samo :)

jest to warto zainteresowanie czy odpusic i przeprosic sie z tarka?
dzieki
pozdro
waldek

Why don't you get in the car? :o)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
open your ears : http://mp3.wp.pl/p/strefa/posluchaj/lofi,64350.html
open your eyes : http://www.kunstgallery.de/videos/balmer.mpeg
open your mind : http://www.masskilling.com/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1. Data: 2005-01-13 14:24:45

Temat: Re: Takie cos szybkiego do surowek robienia
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi ci o ręczny mikser z ostrzem do siekania, ubijaczkami do piany i
koszem na odwirowanie sałaty? Odpuść sobie. Posiekanie czegokolwiek w
tym ustrojstwie to droga przez mękę. Lepiej użyć tarki albo kupić
blender ;)

1. Data: 2005-01-13 17:14:25

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Fabrykowska-Młotek napisał:
> [...]
> koszem na odwirowanie sałaty? Odpuść sobie. Posiekanie czegokolwiek w
> tym ustrojstwie to droga przez mękę. Lepiej użyć tarki albo kupić

a ja tylko tego uzywam z kolei, wszystko w tym rozdrabniam.

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2005-01-13 19:57:37

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@k...foobar.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jan 2005 18:14:25 +0100, walkie! wrote:

> a ja tylko tego uzywam z kolei, wszystko w tym rozdrabniam.

Najwyraźniej ja jakaś cherlawa jestem. Raz spróbowałam i dałam sobie
spokój. Wolę tarkę.

Ale skoro ci odpowiada .. Poszukaj na allegro, lokalnych bazarach,
supermarketach i sklepach z artykułami gospodarstwa domowego.
Nie wiem skąd jesteś, ale ja widziałam ręczne miksery w podwarszawskim
Centrum Chińskim w Wólce Kosowskiej.

--
Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "Ostatnia saga", "Boży bojownicy"

1. Data: 2005-01-13 23:17:47

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2005 18:14:25 +0100, Waćpanna lub Waćpan *walkie!*, w
wiadomości news:<news:cs6a9g$2ho3$1@wroclaw.net.pl> zawarł, co następuje:

> a ja tylko tego uzywam z kolei, wszystko w tym rozdrabniam.

ja również. cebula na zupę cebulową to chwilka :)
koktajl truskawkowy - chwilka
pieczarki do farszu - chwilki dwie, bo robię z kilograma ;)

polecam
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-01-14 17:10:40

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> supermarketach i sklepach z artykułami gospodarstwa domowego.
> Nie wiem skąd jesteś, ale ja widziałam ręczne miksery w podwarszawskim

ale to nie ja szukam, ale podpisuje sie obiema rekami, w tych miejscach
mozna tego szukac z powodzeniem, sama swoje kupilam ostatnio na allegro :)

--

szukam przepisu na sernik z rosa
suszone drozdze i pizza
spagetti carbonara