Re: Takie sobie blebleble o Fashion TV

Data: 2004-01-08 16:48:26
Temat: Re: Takie sobie blebleble o Fashion TV
Od: "Małgorzata Ziętek \(MM\)" <g...@p...onet.pl>

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> napisał w wiadomości >
Myślę, że mają dużo więcej. >One stosują drakońskie diety, środki
> przeczyszczające, hormony - dla tej "urody" szkodzą >sobie ze wszystkich
sił,
>... W ogóle nie wiem, jak można naśladować te >wychudzone wieszaki na
> ubrania, chciałabym wreszcie zobaczyć na wybiegu >jakieś damskie
zaokrąglenia

> Pozdrawiam,
> Karola

Zgadzam się z Tobą i muszę Cie pocieszyć, że co raz częściej pokazywane są
te bardziej zaokraglone.
A nb. rozstępów i cellulitu to przypomniała mi się taka rzecz. Kiedyś na
jakimś kanale tel. ogladałam jak przygotowywuje się aktorki do "Słonecznego
patrolu". To było ciekawe. Pani kosmetyczka (czy ktos taki) pokazywała na
pośladkach aktorki rozstępy, a potem te same pośladki po makijażu ciała.
Nic nie było widac a skóra była piękna, zdrowa i opalona. Podobna rzecz miła
się z biustem, który tak uwydatniła, że mi mowę odjęło. Wiadomo tam siedzi
silikonik, ale ta pani jeszcze poprawiła wygląd jakimś mazidłem

No, chyba sama sobie odpowiedziałam na własne pytanie.

Pozdrawiam wszystkie Grupowiczki