Re: Takie sobie blebleble o Fashion TV

Data: 2004-01-08 18:02:14
Temat: Re: Takie sobie blebleble o Fashion TV
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce>

Użytkownik Miśka napisał:

> Mają, mają:)) Nie mam co do tego wątpliwości. Podobnie jak my "szaraki"
> zmagają się z rozstępami, cellulitem, pryszczami, etc.....Na reklamówkach
> czy pokazach nie widać tego, bo wszystko jest profesjonalnie zamaskowane, w
> grę także często wchodzi komputerowy retusz.

Znajomy zrobil mi kiedys zdjecie, ot zblizenie mojej facjaty( cera
mieszana, z tendencja do tlustej, rozszerozne pory...) oczywiscie mialam
makijaz ale niedoskonalosci bylo widac.A potem to zdjecie poddal
komputerowej obrobce .Hmmm, gdyby nie to,ze nie usmiechnelam sie,
zdjecie wg mnie i kilku moich znajomych nadawalo by sie na okladke
babskiej gazety.
Czasem, gdy aktorki maja niedokladny makijaz, widac ich pryszcze i rozne
takie na twarzy.W koncu to baby takie jak MY.Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins