Takiego grabienia w dziejach kraju nie było

11. Data: 2019-01-30 11:02:09

Temat: Re: Takiego grabienia w dziejach kraju nie było
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Puszcza wpisana do rejestru, ale wycinka była w uprawach leśnych.
>
> W puszczy, gdzie drzewostan jest róznorodny, kornik nie występuje w
> formie kolonii zajmujących całe hektary, tylko na pojedynczych drzewach.
> W uprawach lesnych, gdzie występuje jeden gatunek drzew, (np: świerk),
> na połaci dziesiątek hektarów, zdarza się, że cała uprawa może zostać
> zjedzona przez korniki. Słowem, gdyby tego w pore nie wycięto i tak byś
> ch*ja z tego miał.
>
> Z pozdrowieniami od niemieckich Borkenkäfer, z uwzględnieniem
> Buchdrucker und Kupferstecher & Koledzy.
> [...]
9/index.php

?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2019-01-30 12:35:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-30 o 11:02, XL pisze:
> [...]

Kłamiesz.

https://www.crazynauka.pl/dlaczego-nie-nalezy-wycina
c-puszczy-bialowieskiej-30-pytan-i-odpowiedzi-od-nau
kowcow/

" W Puszczy jest więcej świerków niż być powinno, więc część, prędzej
czy później, musi zginąć. Kornik usuwa ich nadmiar, naprawiając błędy
leśników, i zostawia te najlepiej dostosowane. Zatem walka z kornikiem
nie tylko nie jest potrzebna, ale wręcz szkodzi Puszczy."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Gospodarka_le%C5%9Bna_
w_Puszczy_Bia%C5%82owieskiej#Wycinka_po_2016

"W 2017 na terenie Puszczy Białowieskiej rozpoczęła się intensywna
wycinka drzew, która według Ministerstw Środowiska służyła powstrzymaniu
kornika, a według protestujących ekologów miała charakter
komercyjny[42]. Rozpoczęli oni pokojową blokadę ciężkiego sprzętu
wykorzystywanego przez Lasy Państwowe do wycinki[43].

Podczas 41. sesji Komitetu Światowego Dziedzictwa Ludzkości UNESCO w
Krakowie w lipcu 2017 przyjęto uchwałę wzywającą Polskę do
natychmiastowego wstrzymania wycinki[42]. Komitet podkreślił, że
prowadzone przez Polskę działania stanowią zagrożenie dla puszczy na
Liście Światowego Dziedzictwa Ludzkości; w uchwale znalazł się również
zapis o możliwym wpisaniu puszczy na listę obiektów zagrożonych[43].
Premier Beata Szydło poinformowała, że wycinka będzie kontynuowana[43].
W tym samym miesiącu Komisja Europejska wystąpiła przeciwko Polsce do
Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej wskazując, że prowadzona
wycinka drzew stanowiła poważne zagrożenie integralności obszaru Natura
2000, nie była zgodna z celami ochrony Puszczy Białowieskiej i
przekraczała środki, jakich można używać do zapewnienia zrównoważonego
użytkowania lasu[44]

W wydanym w listopadzie 2017 postanowieniu Trybunał Sprawiedliwości
nakazał Polsce natychmiastowe przerwanie wycinki pod groźbą kary
finansowej w wysokości co najmniej 100 tys. euro dziennie[45]. Po
wydaniu tego postanowienia wycinka została przerwana[46]"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2019-01-30 14:14:36

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona
Kłamiesz, wycinali zabytek, tym samym Trybunał Europejski zafuncjonował odnośnie
puszczy i wstrzymał dewastacje zabytku kraju wyrokiem, tym samym dalsze wycinanie
groziło milionami euro kary i tym samym przestali dewastować. Szyszko schowano bo
zaczął wygadywać że to nie on w mediach, przerażony konsekwencjami, bo tu już nawet
jak zniszczą w Polsce sądy, to wejdzie Miedzynarodowy trybunał karny i pucha dla
skurwysynów nienawidzących Polski.

14. Data: 2019-01-30 18:21:21

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 14:14, Lord Gender wrote:
> [...]
jak zniszczą w Polsce sądy, to wejdzie Miedzynarodowy trybunał karny i pucha dla

A łyzka mówi: To niemożliwe!
https://www.youtube.com/watch?v=EIu-BOv5aC8&feature=
youtu.be&t=890

15. Data: 2019-01-30 19:17:25

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.01.19 um 14:14 schrieb Lord Gender:
> [...]
jak zniszczą w Polsce sądy, to wejdzie Miedzynarodowy trybunał karny i pucha dla

Kolego, czy przypadkiem nie chodzilo o panow Kaczynskiego i Rydzyka oraz
drobnych 1,3 mld zlotych, az tu nagle okazuje sie, ze gdzies tam byly
drzewa, ktore zarly jakies pasozyty i ktos je scinal.

Gdy temat powroci, to moze jakis funkcyjny przypomni o reparacjach,
Jugendamtach, Tusku, Junckerze, imigrantach, Niemcach, Macronie, Merkel,
Ukraincach itd.
Czyli nic nowego. ;-)

--
saluto
Silvio Balconetti

16. Data: 2019-01-30 19:57:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 19:17, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
>
> Gdy temat powroci, to moze jakis funkcyjny przypomni o reparacjach,
> Jugendamtach, Tusku, Junckerze, imigrantach, Niemcach, Macronie, Merkel,

Nowe idzie!

Ruch Narodowy zyskuje coraz wieksze poparcie i to wśród młodzieży.

http://ewybory.eu/sonda-internetowa-wybory-parlament
arne/?fbclid=IwAR16dw9Hwa7Bx6604Kh49kasaxBooNia8c3zN
Y8WsxSnzYczraNMEcf0Alc

http://ewybory.eu/sondy-internetowe/

17. Data: 2019-01-30 20:10:03

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.01.19 um 19:57 schrieb Ilona:

> [...]
>
> http://ewybory.eu/sonda-internetowa-wybory-parlament
arne/?fbclid=IwAR16dw9Hwa7Bx6604Kh49kasaxBooNia8c3zN

I beda budowali srebrne wieze?

18. Data: 2019-01-30 20:13:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 20:10, Silvio Balconetti wrote:

arne/?fbclid=IwAR16dw9Hwa7Bx6604Kh49kasaxBooNia8c3zN
Y8WsxSnzYczraNMEcf0Alc

> I beda budowali srebrne wieze?

Eee, nie, to całkiem nowa jakość.

19. Data: 2019-01-30 20:18:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 20:13, Ilona wrote:

arne/?fbclid=IwAR16dw9Hwa7Bx6604Kh49kasaxBooNia8c3zN
Y8WsxSnzYczraNMEcf0Alc

> Eee, nie, to całkiem nowa jakość.

Ten Orzeł nosi Korone Jagiellonów.

https://ruchnarodowy.net/wp-content/uploads/zdj%C4%9
9cie-do-slajd%C3%B3w.jpg

20. Data: 2019-01-31 08:59:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-30 o 19:57, Ilona pisze:

> Nowe idzie!
>
> Ruch Narodowy zyskuje

Jakie nowe? Do szkoły nie chodziłaś? Historii się nie uczyłaś?
Masz amnezję?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Świnie się nagradzają ?
Operacja Tunguska.
Duńskie i Radzieckie myśliwce bombardują Paryż.
i znów zapachniało Hexagonale
Polexit