Tako rzecze guru

11. Data: 2007-05-13 08:04:05

Temat: Re: Tako rzecze guru
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: f256h5, spierdalej, chuju złamany

> Hamuj sie, kmiocie. Plonk.

o widze selektywny zez!! jak twoj "przedstawiciel" "rzucal bluzgiem na tej
grupie , to nie plonkowales, ale jak temu gburowi ktos odpowiedzial
dokladnie w jego stylu, to sumienie sie obudzilo!? Marcinek zawsze jest
soba!

Jrek

12. Data: 2007-05-13 08:05:16

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Plonk.

bezczelnosci to ci nie brakuje kmiocie!

Jurek

13. Data: 2007-05-13 08:05:58

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"radek" <r...@g...com> a écrit dans le message de news:

>tak, prawda, jestem kmiot i przegiąłem, przepraszam za obraźliwe słowa
>radek

bez przesady tego "ktosia" nie mozna obrazic!

Jurek

14. Data: 2007-05-14 10:57:45

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Maj, 16:37, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
> http://www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/Glodowka
/glodowka.html

> [...]
> przyczyna chorób nie jest nic innego, jak bledy w zywieniu wplywaja tak
> fatalnie na umyl czlowieka chorego, ze wszystko widzi odwrotnie od
> rzeczywistosci i wybiera tym bardziej szalone sposoby na leczenie swoich
> chorób, im wieksze spustoszenie w jego umysle spowodowalo niekorzystne
> odzywianie".
>
> "W obozach koncentracyjnych ustepowala choroba wrzodowa, nadcisnienie,
> otylosc i inne choroby, a pojawialy sie nastepne, daleko grozniejsze,
> które szybko powodowaly smierc wiezniów".
>
> c.d.n w następnym odcinku Tako rzecze guru :)

chłopie, daj se z tym spokój, zajmij się czymś pożytecznym

15. Data: 2007-05-14 11:26:53

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek napisal:

> chłopie, daj se z tym spokój, zajmij się czymś pożytecznym

Przeciez ostrzeganie ludzi, szczegolnie chorych, przed niebezpieczna sekta to
bardzo pozyteczna rzecz.
Uwazasz, ze nie powinno sie na ten temat pisac? A dlaczego?

16. Data: 2007-05-14 11:42:32

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 13:26, "Jeff" <j...@v...pl> wrote:

> Uwazasz, ze nie powinno sie na ten temat pisac? A dlaczego?

dlatego, że tutaj http://groups.google.com/group/pl.misc.dieta/about
jest napisane o celu grupy:
"Opis Co, ile i kiedy jesc, zeby sie najesc a nie przejesc."
nic tu nie ma nt. ostrzegania, a po drugie primo, on to pisze w celu
ośmieszenia grupy ludzi, którzy tzw. dietą optymalną są zainteresowani/
stosują,

17. Data: 2007-05-14 12:10:59

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radek" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.com...
> [...]

nic tu nie ma nt. ostrzegania, a po drugie primo, on to pisze w celu
ośmieszenia grupy ludzi, którzy tzw. dietą optymalną są zainteresowani/

Kolejny pokazuje swoje chamstwo. Z januszkiem bez przerwy się żre, opluwają
siebie bez umiaru, ale teraz uznaje to za "ostrzeganie"....

Ps. Ciekawy jestem kiedy uzyskam od ciebie konkretna odpowiedz na pytania
ktore
ci zadalem na grupie pl.soc.polityka oraz kiedy mnie przeprosisz publicznie
za
oszczerstwa ktorych notorycznie sie dopuszczasz pod moim adresem, zalosny
wodomozgowcu?
Jeff

Swietnie, ze podajesz te linki, teraz wszyscy normalni ludzie beda widziec,
ze mialem racje twierdzac, ze klamiesz, jestes sekciarzem popierajacym
esbecka
sekte terapeutyczna zalozona przez bylego komunistycznego wojskowego lekarza
i.... ze toba tez powinna zainteresowac sie prokuratura, prowokatorze
usenetowy....
Ty juz teraz wiesz dobrze, ze ja wiem dla kogo pracujesz, dlatego tak
strasznie
sie pienisz. Jeff

Nic dodać, nic ująć...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

18. Data: 2007-05-14 12:14:46

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 14:10, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
> usenetowy....
> Ty juz teraz wiesz dobrze, ze ja wiem dla kogo pracujesz, dlatego tak

trochę się zgubiłem, uff
ty to wszystko do mnie / o mnie piszesz? czy o moim przedpiscy Jeffie

19. Data: 2007-05-14 12:28:21

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek napisal:

> dlatego, że tutaj http://groups.google.com/group/pl.misc.dieta/about
> jest napisane o celu grupy:
> "Opis Co, ile i kiedy jesc, zeby sie najesc a nie przejesc."

hmm....widzisz....jsk by ci to wytlumaczyc... temat pt.: dieta optymalna akurat
nie miesci sie w tej tematyce, bo to "dieta" ktorej zalozenia ideologiczne
absolutnie nie pozwalaja na jakakolwiek normalna dyskusje.(vide archiwa grupy).

> nic tu nie ma nt. ostrzegania,

Jak to nie ma nic do ostrzegania? A fakt, ze jest to sekta terapeutyczna ktora
oklamuje ludzi chorych, to w/g ciebie jest to normalne?

a po drugie primo, on to pisze w celu
> ośmieszenia grupy ludzi, którzy tzw. dietą optymalną są zainteresowani/
> stosują,

....alez moj drogi, teksty tutaj przytaczane to sa tylko i wylacznie autentyczne
cytaty z wypowiedzi i artykulow pana Kwasniewskiego.
Uwazasz, ze sa one osmieszajaco? A dlaczego?

20. Data: 2007-05-14 12:29:20

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radek" <r...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]
>
> Pozdrawiam Jurek M.

trochę się zgubiłem, uff
ty to wszystko do mnie / o mnie piszesz? czy o moim przedpiscy Jeffie

Tak siebie opluwali Jeff z januszkiem, a teraz pisał, że on ostrzega przed
DO.
Ja tylko skopiowałem ich opluwanie
Pozdrawiam Jurek M.

DO ---- MO;-)